(Play awaria) Niedziałające pakiety,znikające pieniądze z konta,wolny internet..
Od kilku dni ludzie na fanpagu Play zgłaszają problemy dotyczące pakietów,internetu,znikających pieniędzy z konta Play jedyne co robi to odsyła do obsługi klienta a obsługa klienta karzę czekać, rekordziści czekają już po 4 dni! Nadal brak oficjalnego stanowiska...
Papik z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 147
Komentarze (147)
najlepsze
Ale ja nie rozumiem ludzi zgłaszających problemy na fanpage'u...
Przecież taki fanpage to jedynie PR, tam siedzą ludzie od marketingu, natomiast obsługa klienta jest od przyjmowania zgłoszeń technicznych.
Więc nie wiem, skąd takie oburzenie, gdy facet od PR-u na fb zgodnie z prawdą radzi, żeby wysłać zgłoszenie do BOK...
Ja bym poczekał na rozwiązanie i zobaczył co wtedy play odpowie na reklamację przed robieniem gównoburzy.
bardzo dobrze, że informują o tym na FP
dzięki temu inni dowiedzą się o problemie
@Papik: Dwa błędy w jednym, prostym słowie? #!$%@?, „KAŻE”, a nie „KARZĘ”!
@Millionth_Visitor: standard w Plusie w czasach, kiedy Play dopiero wchodził na rynek, dziwiłem się za pierwszym razem. Jak tam jest teraz nie wiem, już dawno pożegnałem to towarzystwo, szkoda nerwów.
Generalnie jest jak mówisz, każdy op ma swoje za uszami. Ja jakiś czas temu, po 17 latach
W piątek konto doładowane 100 zł, a ważność konta nie uległa wydłużeniu :|
Play miał błąd, przy testowaniu nowej aplikacji dało się w nieskończoność, za darmo włączać pakietu 2 i 5GB. Przy ok. 100GB już mi się odechciało klikać. ;)