tl;dr: mBank ma weryfikację tylko dźwiękową, co dla osoby niesłyszącej jest barierą nie do przeskoczenia bez czyjejś pomocy. Historia obrazkowa w środku.
@
mBank: jak osoba niesłysząca mogłaby u Was sparować aplikację mobilną z kontem bez udziału osób trzecich? Czy jak pójdę do placówki to nie zostanę spławiona i odesłana na... mLinię tak jak ostatnim razem? :)
Wasz ekspert nie miał dla mnie żadnego rozwiązania problemu oprócz zaangażowania w to osoby trzecie, czyli ja muszę prosić o pomoc a tego bardzo nie lubię. Dążę do bycia w 100% samodzielną we wszystkich obszarach, gdzie jest to możliwe i wg. mnie bankowość do takich powinna należeć (wrażliwe dane itp itd). Nie oczekuję, że zostanę pilotem liniowym, bo tego nie przeskoczę ale myślę, że dałoby się bezproblemowo podłączyć swoją aplikację (szczególnie, że wcześniej było to możliwe). Rozumiem, że zabezpieczenia i tak dalej ale nie wierzę, że nie ma na to żadnego rozwiązania.
Historia obrazkowa poniżej:
Są dwie opcje aktywacji - za pomocą komputera i telefonu. Weźmy najpierw przy użyciu komputera:
Trudno, przez komputer się nie da, spróbujemy z mobilną. Podaję swój PESEL i nazwisko panieńskie matki. Po pomyślnej weryfikacji:
Komentarze (9)
najlepsze
Nagraj połączenie dyktafonem, potem odtwórz to jakiemuś systemowi rozpoznawania mowy, np. klawiaturze google
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Tu też nawet nie o to chodzi, by to załatwiać za kuluarami i marnować czas na pisanie tego samego w kilku różnych miejscach (to chyba
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
@Maoryska
*osób trzecich
@mtx też w sumie zawołam ;)