Zakupiłem głośniki Soundsticks HARMAN KARDON ponad rok temu.
Od jakiegoś czasu zauważyłem
lekkie pęknięcia, ryski wychodzące od środka subwoofera.
13.04.2017 wysłałem głośniki do
autoryzowanego serwisu Harman-Kardon w Katowicach w celu naprawy.
Po ponad 3 tygodniach pobytu owych głośników w serwisie i ponad 10 nieodebranych przez nich telefonach w końcu napisali emaila, że
głośniki zostały mechanicznie uszkodzone i jeszcze w skutek UDERZENIA :)
Pytanie teraz, jak musiałoby to upaść, żeby idealnie takie ryski/pęknięcia się rozeszły od środka. Taki plastik raczej rozleciał by się na części lub popękał inaczej.
Gwarantuję, że nigdy te głośniki nie spadły, stały przez ponad rok na szafce i tylko przecierałem z kurzu.
Odradzam:
Autoryzowany serwis Harman-Kardon, Pioneer, Loewe, JBL
Bohaterów Monte Cassino 1, 40-231 Katowice
Wystarczyło odpakować głośniki i samo stwierdzenie, że uszkodzenie mechaniczne
zajmuje pewnie 10 minut, a nie 3 tygodnie.
Dodatkowo tydzień czekałem na ponowny zwrot głośników, które dostałem 12.05.2017, więc
minął prawie miesiąc, aby dowiedzieć się, że głośniki zostały uszkodzone mechanicznie, co oczywiście jest nieprawdą - głośniki nigdy nie upadły / nie uderzyły się :)
Nie polecam również marki Harman Kardon, która moim zdaniem:
1. produkuje sprzęt kiepskiej jakości skoro taka wada wyszła na jaw zaledwie po ponad roku użytkowania.
2. nie dba o konsumenta i nie jest w stanie przyznać się do pękającej obudowy i nie wymieni na nowy / naprawi.
Głośniki z powodu takiej wady nie są warte 799zł :) ale _na PLUS grają naprawdę dobrze jak na tą cenę nie ma lepszej jakości dźwięku
_, wystarczyło wykonać je z lepszej jakości plastiku, ewentualnie przyznać się do kiepskiego plastiku i naprawić, koszt niski, a negatywna opinia realnego klienta z pewnością nie wpłynie pozytywnie na wizerunek.
Serdecznie pozdrawiam, niezadowolony klient Soundsticks Harman Kardon oraz autoryzowanego serwisu Harman-Kardon w Katowicach.
Komentarze (1)
najlepsze