@wywrotek_smolenski: Chyba jesteś niepoważny. Stosunek konsumenta wobec operatora jest moim zdaniem zupełnie odwrotny. O wiele więcej przewałów można robić w stosunku operator-przedsiębiorca to po pierwsze, gdyż klauzule abuzywne w przypadku umów biznes-2-biznes nie obowiązują. Po drugie działania UOKIK i UKE od wielu lat są na niekorzyść konsumentów o czym wiele z Was konsumenci nie ma świadomości. Dawno temu kiedy nie było UKE ani też UOKIK nie regulował umów operatorskich w każdej
Kurczę, trzymam kciuki za wygraną, ale niestety, w dzisiejszym świecie trzeba bardzo krótko (nie że 3 zdania, ale też nie 10 kartek A4) i konkretnie pisać, by zaciekawić większe grono ludzi. Chciałem prześledzić historię, bo sam korzystałem kiedyś z Orange (chociaż większych problemów z nimi nie miałem), ale jak zobaczyłem te ilości tekstu, to zwyczajnie straciłem zainteresowanie. Ale dam +1, niech trafia do większej liczby potencjalnych zainteresowanych w podobnej sytuacji.
@kaktus_z_ostrymi_kolcami: Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale musiałam kupić smartfona i trochę Internetu od konkurencji, żeby móc odpisać (Internetu nadal nie ma, nikt się do nas nie odzywa w tej sprawie). Przede wszystkim bardzo dziękuję za pomoc. Wiem, że tekst jest długi, a to może trochę zniechęcać do czytania, dlatego podzieliłam tekst na sekcje. Jeśli ktoś nie ma czasu się przez to przebijać, może od razu przejść do podsumowania, które zawiera
@nevamarja: Napisz dokładnie gdzie mieszkasz - może być w wiadomości prywatnej to coś mogę poszukać. Orange może i się skupia na światłowodach, ale to działa tak prawdę powiedziawszy jak neostrada ;) Tylko, że niby to jest światłowód to niby lepsze.
@nevamarja: Masz pełną rację. Jeśli nie zmieniałaś modemu to na 99,9% został Ci zmieniony port na centrali ;) Bo ja tutaj innego wyjścia nie widzę. Generalnie trzeba byłoby sprawdzić parametry linii ale tego raczej Ci Orange nie zrobi sam z siebie. Ja się dziwię, że oni od tylu lat nie zrobili sobie systemu do diagnostyki linii ADSL.
Generalnie to powinno wyglądać tak, że przed podpisaniem umowy podjeżdża instalator - wpina tester
Hity 16. dnia bez Internetu: Nic się nie da zrobić. Można co najwyżej złożyć kolejną reklamację, ale 'skoro zgłosiliśmy skargę do UKE, to telefonujmy sobie do UKE, a nie do nich' (pracownik infolinii Orange naprawdę tak powiedział, nawet jeśli nie słowo w słowo). „Jeśli myśli pani, że da się zadzwonić do techników i powiedzieć, żeby podjechali, bo pani w lokalu tym a tym nie działa Internet, to nie ma takiej możliwości”. „Jak
Kurczę, rozumiem osoby, które zakopują ten wpis z dopiskiem "nie nadaje się". To Wasza opinia, macie do niej prawo. Trochę razi mnie uzasadnienie "Spam", ale trudno. Ale czemu niektórzy z Was sugerują, że "informacja [jest] nieprawdziwa"? Przecież tekst jest udokumentowany. Jestem tu nowa (mogę nie ogarniać zwyczajów) i pewnie naiwna, ale nie rozumiem takiego zachowania, no offence.
z doświadczenia wiem ze w standardowych sprawach działają całkiem nieźle ale jak się trafi niestandardowa sytuacja to ciężko znaleźć tam kogoś ogarniętego kto sprawnie rozwiąże problem :)
Komentarze (24)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale dam +1, niech trafia do większej liczby potencjalnych zainteresowanych w podobnej sytuacji.
https://www.telko.in/orange-wylaczylo-uslugi-cdma
Generalnie to powinno wyglądać tak, że przed podpisaniem umowy podjeżdża instalator - wpina tester