Griffin z Newagu prowadzi zmodernizowane wagony PKP Intercity [film promocyjny]
W związku z końcem modernizacji 16 wagonów 111A dla PKP Intercity przez Newag, pojazdy przetestowano na odcinku Kraków – Tarnów. Wagony ciągnęła lokomotywa Griffin, także produkcji Newagu. Zostały gruntownie zmodernizowane i przygotowane do kursowania z prędkością 160 km/h
M.....5 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 59
Komentarze (59)
najlepsze
@Miedzyzdroje2005: Zmodernizowano tylko 3 sztuki...
@kontonr77: muszą być ciężkie, to są i duże. A ciężar wynika z tego, że muszą mieć duży nacisk na osie żeby wytworzyć siłę tarcia wystarczającą do przekazania mocy z silników do całego pociągu - gdyby były za lekkie koła obracałyby się w miejscu.
M.in z tego powodu pociągi wysokich prędkości to zespoły trakcyjne w których napędzane osie są rozłożone dość równomiernie wzdłuż całego składu
Sa jakies wyniki niezawodnosci Griffina? Szkoda ze PKP kupuje ulepy z Pesy zamiast dobrze wykonanych produktow Newagu.
https://www.facebook.com/Odg%C5%82os-spr%C4%99%C5%BCarki-w-EN57-680442078832808/