Blender nokautuje całą branżę 3D. Innowacyjny silnik do renderowania w praktyce.
Blender wydaje wkróce aktualizację 2.8, która będzie posiadała wbudowany, innowacyjny silnik graficzny, który pracuje w trybie LIVE, bez żadnego renderowania fragmentarycznego ani uzupełnienia pikseli.
world z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 197
Komentarze (197)
najlepsze
Ale za link dziękuję :-)
Podstawowym problemem Blendera jest finansowanie - fundacji nie stać na utrzymanie takich osób jak Brecht Van Lommel. Bez większej kasy open source'owy program nie będzie w stanie nadążać nad postępem w branży. Przede wszystkim Blender nie ma szans w VFXie, można w nim zrobić krótką reklamę, w małej firmie, ale
Ale ja akurat z tych co przesiadke z maxa zaliczyli, po kilku podejsciach... Nie wyobrażam sobie modelowac w innym programie juz. fakt faktem wiele rzeczy trzeba sobie usprawnić skryptami żeby oszczędzić sobie frustracji.
Node everything to raczej marzenie które nie spełni się za szybko, a szkoda, bo to właśnie byłaby rewolucja.
Komentarz usunięty przez moderatora
Niezły progress zrobili od tamtego czasu :)
Do Blendera z resztą też, ale za te trudne pierwsze kroki szybko wynagradza ergonomią i elastycznością. Po prostu trzeba poznać podstawowe skróty jednoliterowe: g,
@St_Atheist: TRU 100%