Mars, Lidl, Adidas i inne duże marki wycofują reklamy z YouTube
Właściciele wielu globalnych marek, takich jak m.in. Mars, Adidas, Diageo czy Lidl wstrzymali emisję swoich reklam na YouTube po tym, jak okazało się, że ich spoty pojawiały się przy filmach z brutalnymi scenami bądź takimi, które są wykorzystywane jako pornografia dziecięca.
magdaa15 z- #
- #
- #
- #
- 85
Komentarze (85)
najlepsze
@czterechniewielkichpieskuw: Prowadzę kanał motoryzacyjny i ostatnio zablokowali mi na kilka dni (do rozpatrzenia mojego sprzeciwu) poradnik z Mitsubishi. Prawdopodobnie, bo w tagach było użyte słowo Pajero.
https://www.reddit.com/r/ElsaGate/comments/6o6baf/what_is_elsagate/
tak to jest, jak zatrudnisz dzialaczy SJW, ci rzucili sie na przeciwników politycznych, jednocześnie ignorując pokręcone kanały mające miliony wyświetleń skierowane do dzieci.
Krytyka lewicy oznacza demonetyzacje, zboczone tresci skierowane dla dzieci, to mozna zignorować, liczy sie ideologia nic wiecej.
Ostatnie 2 lata a zwlaszcza ostatnie 6 miesiecy to demonetyzacja kanalów politycznych, nie podazajacych nurtem głownie prawej strony. Rzecza niezwykla byla ekstremalna skrupulatność z jakimi kontrolowano filmiki na tych kanalach, przy
https://www.youtube.com/watch?v=hMeiDVv5t8I
https://www.youtube.com/watch?v=dUllgQBRZ5o
No to jeszcze długa droga przed nimi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zapewne jest to w trosce o zapewnienie najwyższych standardów.