Reklamy napoju Zbój Energy Drink przedmiotowo traktują kobiety
Wykorzystanie w reklamach napoju energetycznego Zbój Energy Drink (MR Corp.) wizerunku kobiecego ciała nie miało związku z reklamowanym produktem i biorąc pod uwagę jej fabułę świadczy o przedmiotowym traktowaniu kobiet. ich emisja powinna być natychmiast wstrzymana orzekła Komisja Etyki Reklamy.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 40
- Odpowiedz
Komentarze (40)
najlepsze
@Szczery_czlowiek: A skąd, pistolet przy skroni robi swoje i nie mają wyjścia.
1. Czekoladek, Rafaello, Ptasiego Mleczka itp. Wedle nich słodycze są wyłącznie dla kobiet, mężczyzna jest zredukowany do "podawacza" (w domyśle również sponsora) słodkości dla kobiety. Na reklamie wyłącznie kobieta je z rozkoszą, a facet jest w nią wpatrzony jak cielę w malowane wrota i trzyma pudełko, z którego ona bierze. Sam nie je, patrzenie jak je kobieta jest dla niego wystarczającą
Natomiast reklamy golarek, piwa, energetyków łechczą męskie ego, pokazując że to cycate laski powinny nam usługiwać i
Ja myślę, że idzie z tego rozpętać gównoburzę. ( ͡
Przecież w poniższej reklamie doskonale widać, że przedmiotowo traktowany jest mężczyzna.
Kobieta podnosi go z fotela jak zwykłą lalkę, a potem popycha na łóżko, gdzie facet nie ma nic do gadania.
Czyli nie dość, że ta reklama uprzedmiotawia mężczyzn, to jeszcze promuje wobec nich przemoc seksualną.
No ale wiadomo, że w świece chorych na łeb feministek i innej postępowej lewicy nie ma czegoś takiego jak dyskryminacja mężczyn i w
prawie sie usmarkalem
toz to jeszcze zabawniejszy stwor niz rada etyki mediow.
Czy aby na pewno kobiet? Najwyraźniej członkowie rady wskakują pod pierzynę z pierwszą lepszą napotkaną osobą, która im to zaproponuje, co sugeruje reklama i nie widzi tu żadnych niestosowności w stosunku do mężczyzn. Mężczyzna ma być w opinii komisji bykiem rozpłodowym wykorzystującym każdą okazję. To wielce zasmucające.