Polska Fundacja Narodowa dała zarobić Google'owi ok. 2,5 miliona PLN.
Wszyscy już słyszeli o słynnym filmie Polskiej Fundacji Narodowej udostępnionym na profilu Kancelarii Premiera
Film pewnie wygląda znajomo, bo to nic innego jak przerobiony nieco zeszłoroczny film "Niezwyciężeni".
Na szybko przemontowany przez PFN filmik IPN-u, ma już ponad 7 mln wyświetleń, tylko pytanie skąd aż tyle?
Okazuje się, że są to głównie wyświetlenia płatne.
Jeśli przyjąć, że za jedno trzeba zapłacić nawet 0,1 $ (reklama na YT to jakieś 10-30 centów), czy to oznacza, że na reklamę w serwisie YouTube wydano co najmniej 2,5 miliona złotych, tylko czy film faktycznie widziało 7 mln osób?
7 mln wyświetleń x 0,1 $ = 700 tys $ x 3,5 zł = 2.450.000 zł
A może zwyczajnie kliknęli "POMIŃ" ("SKIP AD")?
Komentarze (5)
najlepsze