Gówno nie egzoszkielet. To ustrojstwo jest całkowicie pasywne więc nie wzmacnia siły mięśni pracownika. To raczej połączenie stabilizatora ortopedycznego ze steadycam...
@PonuryKosiarz: @niezwornowazony: @funksik: Oczywista oczywistość ale nadal ta huczna nazwa egzoszkielet nie ma tu żadnego uzasadnienia. Poniżej egzoszkielet produkcji krajowej:
Gdy pracowałem w BMW w 2008 roku w Monachium przy 3 E90 to robiłem to samo co #rozowypasek w 25:54. Sprytni zobaczą że kanał pod autem się otwiera a tam już siedzi ziomek który ma ekrany i klucz podpięty do komputera który sam dokręca i reguluje drążki kierownicze. Najlepsza fucha ever.
@anty-fronda: Można się zamieniać z tym na dole. Na innych stanowiskach jedno zadanie to tzw. Takt. Im więcej poznasz/nauczysz się taktów tym większa wypłata.
Na filmiku pominięto etap lakierowania. Czy ktoś wie czy ta blacha w krążkach jest już ocynkowana? Czy cynkuje się całe nadwozie jak już jest pospawane? Czy ocynkowaną blachę można w ogóle zgrzewać?
Komentarze (139)
najlepsze
@Sanczessco: halo, dodzwonił się pan do 2001 roku, kto mówi?
Oczywista oczywistość ale nadal ta huczna nazwa egzoszkielet nie ma tu żadnego uzasadnienia. Poniżej egzoszkielet produkcji krajowej:
Komentarz usunięty przez moderatora
Czyli kierunkowskazy w bmw to opcja luksusowa.
Ale to by znaczyło, że jakiś promil kierowców tej zacnej marki stać na taką wersję.
@Przemysluaw:
Nie, po prostu kierunkowskazy z BMW emitują światło niewidoczne dla biedoty. (Żeby nie było - ja też bardzo rzadko je widuję)