Marketingowy majstersztyk Volvo
Konkurencja wydała ponad $60m na reklamy w czasie Super Bowl. Nie wiedzieli jednak że każda ich reklama tak naprawdę napedzała sprzedaż Volvo. Efekt? Wzrost sprzedaży modelu XC60 o 70% w miesiąc po Super Bowl.
c.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 156
Komentarze (156)
najlepsze
W Polsce najczęściej wygląda to tak: chodzisz po internecie, szukasz laptopa/komórki/konsoli.
Kupisz tego laptopa/komórkę/konsolę, a potem przez pół roku reklamy kontekstowe pytają "hej, a może kupiłbyś u nas laptopa/komórkę/konsolę?" xD
Ta, rozpędzam się.. dziesięć mi potrzebnych.
Chyba że zrobisz sobie małe sarajewo w podpowiedziach, klikając na każdym że cie nie interesuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
A co ma wiara do reklamy?:D
Wierzysz to Ty w to, że marketing nie ma na Ciebie wpływu najmniejszego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
81,5 tysiąca sztuk w roku ubiegłym. Plasuje ich to za Mercedesem, BMW, Lexusem, Audi, Cadillaciem, Acurą, Infiniti i Lincolnem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dzikireks: one nie mają wspólnych części (╯°□°)╯︵ ┻━┻
To wcale nie znaczy, że Stefan ze Ździchem ich by do Saaba nie włożyli ( ͡° ͜ʖ ͡°)