To już jest chyba ściema na wyższym poziomie. Mają auto które jeździ, zaprezentowało się świetnie na Goodwood festival of speed. Dziennikarze zostali przewiezieni na Silverstone, Torze Poznań. Wszystko wygląda profesjonalnie. Są przynajmniej dwa sprawne egzemplarze. Ale jednak Arrinery na ulicach nie ma, nie ma też żadnych testów, recenzji wersji produkcyjnej. Oczywiście takie super auto to nie Opel Corsa #pdk i ciężko je bezie spotkać na parkingu w supermarkecie. Jednak jakoś nie chce
@tamto-to-tamto: Auto wyścigowe (rzekome dwa egzemplarze) które zbudowali to kit-cary. Niedorobione. Są mega ciężkie, brakuje mocy. Auto zaliczyło tylko JEDEN gościnny występ na torze Hockenheim gdzie było kilka do kilkunastu sekund wolniejsze na okrążeniu (!!) od innych rywali w tej samej klasie !
Auto zostało kilkukrotnie zdublowane. Arrinera w rzekomej klasie GT3 nigdy nie zostało zahomologowana, a do niej aspiruje. Co więcej, na Hockeheim była tylko 2 sekundy szybsza od STOCKOWEJ
Przecież od początku było wiadomo że to ściema aby wyrwać dotacje, subwencje i ogólnie kasę. Trzeba być ślepym aby tego nie widzieć od początku, ale trzy a przyznać mieli do Rego gościa od PR, albo czołowi politycy dobrze wiedzieli że to tylko kolejny walek
@muak47 tylko świadczy to o Morawieckim, jaki to z niego inteligentny facet potrafiący ocenić sytuację. No chyba że złodziej razem z twórcami tego szwindla.
@uknot: Na początku, to miało szansę zadziałać, bo nie oszukujmy się, ale zasada działania była taka sama jak przy wszystkich markach bardzo egzotycznych. Tylko potem ktoś tam zamiast inwestować w rozwój samochodu zaczął z tego robić po prostu wyłudzacz kasy.
BTW. Na ich stronie są teraz rendery wersji elektrycznej i... pomysł własnej kryptowaluty. Chyba niedługo ten biznes się skończy.
@pies_harry: Jeśli jesteś poważnym inwestorem/producentem, to wypuszczasz produkt szybko, by szybko na nim zarobić, bo przeciąganie go w czasie generuje koszta. Chyba, że chcesz długo ściągać kasę z inwestorów, pompować balonik itp. Od wielu lat jeździłem branżowo na motorshow do Poznania, przez wiele lat słyszałem, że "już za rok"
@intri: McLaren F1 (cena za podstawowy model wynosiła coś koło miliona dolarów) miał tylne reflektory z autokaru Bova Futura, a Invicta S1 (cena za podstawową wersję coś koło 106000 funtów) z Passata ¯\_(ツ)_/¯
@efceka: no ale jest też plus, jak ci dzieciak długopis wsadzi w kratkę nawiewu przekręci i połamie to na allegro za 10 zł kupisz od opla do samochodu za bańkę a w salonie arrinery jak by taki istniał taka kratka by miała pewnie wartość corsy
Nie no jak mówiłem że was w #!$%@? robia to jeszcze mnie atakowaliście, że nie wspieram polskiej przedsiebiorczości xD przedsiębiorczości chyba w dymaniu frajerów.( ͡°͜ʖ͡°)
Tzn. był (jest?) to jeden z iluś podobnych projektów które można streścić że "cała Polska rysuje samochody".
Wiele takich inicjatyw się ostatnio przewinęło, a to dlatego że były (są nadal?) dobre czasy na wyciąganie dotacji na takie projekty, które albo były od początku obliczone tylko na utylizację tych dotacji, a może w niektórych (o święta naiwności) ktoś sądził że uda mu się wprowadzić na rynek nowy, polski samochód. Czy to sportowy, czy
Komentarze (161)
najlepsze
Auto zostało kilkukrotnie zdublowane.
Arrinera w rzekomej klasie GT3 nigdy nie zostało zahomologowana, a do niej aspiruje. Co więcej, na Hockeheim była tylko 2 sekundy szybsza od STOCKOWEJ
ok to już nie mam więcej nic do powiedzenia xD
@crowfire: Nowa kasa z programu elektromobilności :))))
XDDDDDDDD
To nie miało prawa odpalić. (-‸ლ)
BTW.
Na ich stronie są teraz rendery wersji elektrycznej i... pomysł własnej kryptowaluty.
Chyba niedługo ten biznes się skończy.
supersamochód za 1,24 mln zł......
Wiele takich inicjatyw się ostatnio przewinęło, a to dlatego że były (są nadal?) dobre czasy na wyciąganie dotacji na takie projekty, które albo były od początku obliczone tylko na utylizację tych dotacji, a może w niektórych (o święta naiwności) ktoś sądził że uda mu się wprowadzić na rynek nowy, polski samochód.
Czy to sportowy, czy