Moja przygoda z serwisem DELL
Moja przygoda z serwisem DELL i awarią monitora U2515H z 3-letnią gwarancją Basic Next Business Day.
P.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- 148
Moja przygoda z serwisem DELL i awarią monitora U2515H z 3-letnią gwarancją Basic Next Business Day.
P.....a zMoja przygoda z serwisem DELL i awarią monitora U2515H z 3-letnią gwarancją Basic Next Business Day:
10.04(wtorek) koło godziny 23 podczas korzystania z komputera, wywaliło mi korki w całym mieszkaniu. Po przywróceniu prądu okazało się, że nie działa owy monitor.
11.04(środa) o godz 20:43 Na stronie internetowej DELL stworzyłem Zgłoszenie serwisowe. Podczas zgłaszania zostałem poproszony o wykonanie testu diagnostycznego ale stwierdziłem, że skoro mam przepalony monitor to żaden test diagnostyczny nie ma tutaj sensu i olałem sprawę.
12.04 godz. 09:16 otrzymałem takiego maila:
o godz. 12:28 odesłałem zdjęcie tabliczki znamionowej. W kolejnych wiadomościach zostałem poproszony o adres do wysyłki.
12.04 godz 13:23 dostałem informacje, że monitor został już zamówiony na magazyn i został mi podany tracking przesyłki UPS. Dopytałem kiedy mogę się spodziewać dostawy paczki i przed godz. 14 otrzymałem informacje:
13.04(piątek) około 10 otrzymałem nowy monitor, podłączyłem go i stary, uszkodzony monitor zgodnie z instrukcją zapakowałem do pudełka po nowym.
16.04(poniedziałek) około godz. 16 pojawił się kurier i zabrał ode mnie uszkodzony monitor.
I tu następuje koniec historii. Uszkodzony monitor został wymieniony na nowy w czasie poniżej 48h bez najmniejszych problemów.
Komentarze (148)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@aarek68 Ja po swojej pozytywnej przygodzie z serwisem Dell (te monitor ) byłem tak zadowolonych, że wpis na mikroblogu zrobiłem. Dla polskiego konsumenta dobra obsługa klienta to jest jednak rzadkość. Następny monitor tez pewnie kupie Della.
powinno być "ów".
Komentarz usunięty przez moderatora
Kupiona była z drugiej ręki, jak się okazało NBD jeszcze 6miesięcy ale w UK...
Polski serwis przyjął zgłoszenie ustne (nie było tagu w polskim systemie) i przekierował mnie do serwisu global.
Tam marudzili że model nie produkowany ale przyjmą zgłoszenie.
Za 3dni był serwisant- polak, przepraszał że zawalił termin bo zgłoszenie nietypowym kanałem z centrali- wymienił grzałkę , ale coś dalej było nie