Szeryf z Biedronki blokuje oba pasy na obwodnicy Świecia
Kierowca sieci Jeronimo bawi się w szeryfa i blokuje oba pasy na obwodnicy Świecia.
ShowMichal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Kierowca sieci Jeronimo bawi się w szeryfa i blokuje oba pasy na obwodnicy Świecia.
ShowMichal zWitam wszystkich, spotkała mnie dziś taka sytuacja, nie wiem jak Wy, ale ja widząc Wasze wrzutki takich sytuacji zawsze w głębi ducha mówiłem sobie "kurde, że mnie coś takiego nie spotkało, ciekawe co ja bym zrobił?" Sytuacja opisana w mailu do sieci Jeronimo Martins, mam nadzieje w głębi ducha, że robię dobrze ...
Dzień dobry,
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie mam na celu ukarania kierowcy w jakikolwiek sposób, jedynie zwrócenia uwagi na problem, gdyż Jeronimo Martins Polska S.A. jako jeden z największych pracodawców w Polsce powinien doszkalać i dbać o swoich pracowników w celu wyeliminowania takich incydentów jak opisany poniżej.
Dziś tj. 7.06.2018 r. o godzinie 13,50 na obwodnicy od strony Bydgoszczy w miejscowości Świecie, kierowca samochodu o numerze 7317, numer rejestracyjny pojazdu WZ 8635P, blokował oba pasy ruchu. Na drodze prowadzone są obecnie prace związanie z budową nowej drogi. Na tym odcinku prowadzony był w tym momencie ruch wahadłowy przez co na drodze zrobił się korek. W takim przypadku kierowcy powinni "zapełnić" oba pasy ruchu, lecz Wasz kierowca postanowił je blokować. Takie sytuacje zdarzają się na drodze dość często, ale za zabawę w "szeryfa" są przewidziane mandaty i punkty karne według ustawy. Tak jak na wstępie wspomniałem, gdyby zależało mi na ukaraniu kierowcy zgłosił bym sprawę na policję.
Po wyprzedzeniu owego kierowcy, zachowywał się on bardzo agresywnie i arogancko, nie chciał wpuścić na prawy pas w myśl zasady jazdy na suwak w korku oraz używał klaksonu bez uzasadnienia.
Chciałbym uniknąć takich sytuacji w przyszłości, dla tego proszę o reakcję z waszej strony. Na pewno możecie zidentyfikować niedoszkolonego kierowce.
Niniejszym mailem, proszę o przyjrzenie się problemowi, wydedukowanie kierowcy jego błędu (mi niestety szkoda było na to czasu), proszę również o poinformowanie mnie o podjętych działaniach.
Z wyrazami szacunku, wieloletni klient sieci Biedronka.
Michał
Komentarze (4)
najlepsze