•  

    pokaż komentarz

    Zdaje się że już było, ale nie mogę poszukać. Obciach z tymi Mercedesami nowymi. Jeśli ktoś bierze z salonu Mercedes, a nie weźmie przynajmniej pakietu AMG to chyba jest postrzegany jako biedak. A te wydechy do kpina. Wpisz "fake exhaust" to teraz jakaś moda wśród producentów, ale Mercedes popłynął najbardziej.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: CLA - Mercedes dla biedaków w jakim pakiecie by nie był ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: tak samo jak fake wloty z przodu...

    •  

      pokaż komentarz

      @ZiumZium fake wloty z przodu to tak na szybko kojarzy mi się Kia Stinger, ale to akurat bardzo fajne auto.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: rozumiem, że kupując Kia Stinger nie jesteś postrzegany jako biedak?

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 po dwóch twoich komentarzach widzę że napęczniała ci żyłka. Więc... Stinger ma charakter i to bardzo fajne auto. Bierzesz motor 3.3 i jedyną opcję jaką możesz dokupić to panoramiczny dach. I objedziesz 90% samochodów, nawet jeśli kosztują 3x tyle co Kia. A jak kupisz gołą E klasę nawet z dobrym motorem to wypadasz słabo. A pakiet AMG możesz wziąć nawet do 2-litrowego diesla i jesteś pozorem.

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: poczytaj sobie o CLA, widziałeś go wogole na oczy? xD znam jednego co rozdaje mercedesy jednemu księdzu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser no w nowym s6 czy RS6 maja byc fejkowe tez.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: jeżdżę koreańczykiem, nowym z salonu, kupiłem bo był tańszy niż inne kompakty, uważam, że koreańskie auta są właśnie dla biedaków, ceed i i30 dla kogoś kogo nie stać na nowego golfa a stinger właśnie dla tych, których nie stać na np. S6... Jeździłem też stingerem 3.3, no i co z tego, że auto się dobrze odpycha jeśli to dopiero początek Kia z tego typu autami, tak samo jak Hyundai'a z serią N i jeszcze wiele wody upłynie kiedy te auta będą tak samo "jezdne" jak golf GTI czy np wspomniane S6 a jeszcze więcej gdy marka Hyundai/Kia będzie o ile w ogóle marką premium...

    •  

      pokaż komentarz

      @Zlomiarz1: jak dla mnie to nie jesteś partnerem do jakiejkolwiek dyskusji...

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: no to mamy model który można nazwać slepa kiszka?

      @ZiumZium: @smyk16: @smyk16: @siemion84: @Zlomiarz1: @MightyUser: @smyk16: @smyk16: @ZiumZium:

    •  

      pokaż komentarz

      marka Hyundai/Kia będzie o ile w ogóle marką premium...

      @smyk16: Słyszałeś o czymś takim jak Hyundai Equus lub Genesis?

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: Nie wiem za co cie minusuja. CLA kosztuje 160 tys, nie jest to skoda, na którą pozwoli sobie każdy. Nawet w wynajmie długoterminowym to 1600zł więc to całkiem sporo, no chyba, że ktoś gotów jest wydać połowę swoich zarobków na samochód miesięcznie.

      @MightyUser: Stinger to taki sam plastik jak CLA, a do tego 3.3 jest już o wiele droższe niż CLA w najwyższej konfiguracji. No i nadal stinger w 3.3 to mała v6, która nawet nie gra jak powinna. To zwykły budżetowy samochód klasy średniej, tak samo jak CLA. Tylko wygląda jak sportowy z daleka. Z bliska widać, że to plastik, nawet na zewnątrz. Jak dla mnie przyganiał kocioł garnkowi. Na oba samochody trzeba wydać sporo hajsu albo sporo się zadłużyć. Kia kusi niską ceną i fajnymi osiągami, ale to tani samochód dla młodych ludzi, którzy zarabiają te 6k minimum. Po warszawie jeździ tego chyba więcej niż mustangów. Za dużo niższą cenę masz audi A5, które zje na śniadanie takiego stingera. Już pomijam mustanga, bo ma kiepskie wnętrze, no ale coyote zwija asfalt i stinger może przy tym pierdnąć ze swoją v6. A za niewiele więcej masz luksusową A6. Taki przykład z brzegu. Te samochody nie wieją tak wiochą jak CLA czy stinger, a cenowo są w podobnej kategorii.

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 myślę, że jak ktoś kupuje nowe auto w salonie, to nie jest postrzegany jako biedak bez względu na markę

    •  

      pokaż komentarz

      @siemion84: w rs6 c7 są juz zintegrowane z zderzakiem. Tylko tam to wyglada, jeszcze. A6 c7 polift to dramat. Volvo tez ostro idzie i spasowenie to kpina ale co oczekiwac po chinszczyznie. Zreszta teraz co drugie auto ma takie wydechy na obie strony nawet z silnikami R4 to jest kpina. Wydech na dwie strony powinien byc dla aut minimum V6

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 Hahaha Golf marka premium xD

    •  

      pokaż komentarz

      marka Hyundai/Kia będzie o ile w ogóle marką premium...

      @smyk16: Słyszałeś o czymś takim jak Hyundai Equus lub Genesis?

      @gelerth35: Albo Kia Quoris?

    •  

      pokaż komentarz

      @spike200: niewiele więcej za A6? Z silnikiem o podobnych osiągach i wyposażeniem A6 pochodzi pod 400k. A mustang na wprost jest szybszy, ale co z tego jak dopiero uczy się skręcać, podczas gdy Stinger miażdży w tym względzie większość konkurencji? No i narzekanie na plastikowosc stingera a chwalenie mustanga, który plastik ma na drugie imię (╯°□°)╯︵ ┻━┻

      Edit: sprawdziłem, mustang do setki ma 4.9 w silniku V8 5.0, Stinger w większości testów ma o jedną-dwie dziesiąte mniej, ale Stinger może pierdnąć, a mustang zwija asfalt xD

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: Stinger jest solidnie przymulony jak na ta pojemność

    •  

      pokaż komentarz

      @Jan_Miller muszą być plastiki żeby rdzy nie było widać

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 Chodzi raczej o to, że producenci marek luksusowych (i nie chodziu tu tylko o samochody) poszli na masówke i sprzedaja produkty o przecietnej jakosci w cenach osiagalnych dla przecietnych ludzi. Kiedyś Mercedesami jezdzili biznesmeni, dyplomaci, członkowie rodzin krolewskich. Teraz Mesia CLA moze miec w leasingu nawet pan kladacy terakote (with all due respect ).

    •  

      pokaż komentarz

      @DevilsAdvocate: to co jest autem dla przeciętnych ludzi kształtuje rynek - w PL to nie jest CLA :) W Niemczech to też nie jest CLA, w Austrii to też nie CLA :) Nie wiem w ogóle dlaczego ktoś porównał CLA do stingera, gdzie to ekwiwalent raczej S6 :) W PL autem dla przeciętnego Kowalskiego nie jest nawet plastikowy w środku Ceed i i30, ba nawet Dacia Duster nie jest :) Dlaczego? Bo my jako naród wolimy wydać 50-70tys. na kilkuletnie Audi A4, Passata, BMW3 z przebiegiem ~200tys. koniecznie w dieslu zamiast iść do salonu i kupić klasę niżej nową kie czy ceeda z silnikiem 1.4 czy 1.6 :) W Polsce żadne nowe auto nie jest dla przeciętnych ludzi, bo my nowych aut właściwie nie kupujemy, w roku 2018 ściągnięto do PL najwięcej aut używanych od ponad 10 lat... A ile sprzedano nowych osobom fizycznym? 5% ogólnie sprzedanych nowych aut albo i to nie...

    •  

      pokaż komentarz

      @maciekalien: jak patrzysz z pozycji biedniejszego to nie, ale z pozycji tego co wyjeżdża S-klassą, to kim ja dla niego jestem z hyundaiem za 80 koła? No biedakiem :)

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: ekhem coś chyba słabo sprawdziłeś kolego Ja z palcem w d robię na zwykłym asfalcie 4.5 0-100 i 9 100-200 a na przygotowanej powierzchni poniżej 4 i 8.
      Sprawdzaj jak już model po lifcie który jest obecnie w sprzedaży i A10 bo dane które podałeś to pewnie manualna przed lotem

      Coyote z nowym automatem jest szybszy od 911 co potwierdzałem nieraz w praktyce :)

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 przedawkowałeś "auto świat" ale spokojnie będą z Ciebie ludzie( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: to kim dla niego są tacy, którzy kupują używki za max 20 tysięcy (często za dużo mniej)?

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16 co do Polski masz racje, choc duzo ludzi zaklada dzialalnosc wlasnie po to zeby moc wziac nowe auto w leasing; w Krakowie sporo widze CLA; podstawowa wersja kosztuje jakies 132,5k brutto a rata leasingu to 1325zl; od tego mozesz odliczyc 50% VAT i jeszcze masz koszty uzyskania przychodu; co do Europy zachodniej to nie moge sie zgodzic tam ten model jest naprawde powszechny

    •  

      pokaż komentarz

      @kolorofon: oj nie, nie czytam tego gówna :) Po prostu wg własnych obserwacji dochodzę do wniosków takich a nie innych :) W Kalifornii autami przeciętniaków są: Kia, Hyundai, potem Honda i Toyota... Dlaczego w PL nie mogą być? Przecież są w zasięgu tych co kupują używane auta klasy premium... :) No ale w PL, szczególnie na wsiach i małych miasteczkach kupuje się auto lepsze niż "somsiada"... ;) Sam pochodzę ze wsi i wiem jak to wygląda tam ;) Ktoś jak wjedzie nową Kia to jest przegryw bo przecież mógł ładne A6 w tdi kupić za to ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: haha dokładnie. Niestety tak to wygląda. Ludzie robią z siebie koneserów, rozpływają się nad plastikami i mocą, a tak serio wystarczyłoby solidne nowe auto zamiast przysłowiowego bmw od niemca. Niestety bieda umysłowa często przysłania pragmatyzm i zdrowy rozsądek.

    •  

      pokaż komentarz

      I objedziesz 90% samochodów, nawet jeśli kosztują 3x tyle co Kia.

      @MightyUser: nie czytam całej dyskusji, ale niektórym na serio nie jest potrzebna taka funkcjonalność w samochodzie. Mi tam w samochodzie jeśli chodzi o osiągi to wystarczy, że łatwo można wyprzedzać tiry na drogach krajowych. To dobrze robi zarówno KIA Stinger 3.3 turbo jak i Mercedes klasy E z najsłabszym silnikiem.

    •  

      pokaż komentarz

      Prawda jest taka za my Polacy jesteśmy biedakami i nic na to nie poradzimy. Kupowanie auta z salonu to dla nas wyznacznik tego że ktoś nie jest biedny, a na zachodzie takie auta większość kupuje.

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16
      A wszystko musi być premium? To jest słowo-klucz dla pustaków. Auto premium, apartament 35 m2, prestiżowa lokalizacja, praca w korporejszyn itp itd.
      Nie ma czegoś takiego jak uniwersalne poczucie estetyki, a technika jest we wszystkich autach niemal taka sama - stosowane są uniwersalne technologie od zewnętrznych dostawców.

    •  

      pokaż komentarz

      @quidy: faktycznie, nowa wersja jest znacznie szybsza na prostej - jak jeździłem na jazdy próbne to jeszcze nie było jej w salonach, a poprzedni nie był wcale szybszy, za to znacznie gorzej szedł w zakrętach.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zlomiarz1: @smyk16 Wykop to faktycznie elita internetów. Mam c klasę z fajnym silnikiem w leasingu (wiem, wiem bieda), kosztowała ok 180k. Miesięcznie na samochód wydaję ok 4k, 2,5 leasing + 600 oc/ac + minimum 1000 na paliwo. Takie CLA to minimum 3-3,5k miesięcznie... biedaki po zasiłek tym pewnie jeżdżą xD

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: tak się dzieje, ponieważ niektórzy szanują swoje pieniądze. Kupując auto z salonu za 80 koła nie czujesz tego, że wydałeś te pieniądze, ot masz nowe auto z salonu ładnie pachnie i to tyle. Kupując używanego paserati czy bmw za tę samą ilość pieniędzy pozwoli Ci choć trochę poczuć, trochę śmierdzi już w środku wcześniejszym niemcem, ale wyposażenie jest adekwatne do wydanych pieniędzy. Tym bardziej, że nowe auto z salonu traci mocno na wartości, a jak kogoś nie stać na tak dużą utratę wartości to bierze używkę.

    •  

      pokaż komentarz

      @szymonn226: @powl: dokładnie, wykopki to rekiny biznesu, a osiągnęli to mieszkając z mamą, dzięki temu taki CLA to dla nich pryszcz - mierzą wyżej ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: chyba Cię trochę na ubezpieczeniu wydymali, za auto warte 15k więcej place 5100 rocznie

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: Niestety, najniższa oferta jaką miałem to było 12k. Gość z firmy brokerskiej, przez którą zamawiałem samochód zszegł na 7k przy umowie na 3 lata(oc+ac+gap). Niestety to jest mój pierwszy samochód z ac i nie miałem zniżek, do tego miałem szkodę na oc.

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: Kiedy ty te właściwości skrętne chcesz wykorzystywać? Nowy mustang ma już wielowahacz z tyłu i co ci więcej potrzeba? Wszyscy wiedza, że to nie jest małe sportowe auto tylko wielki ryczący byk za mała kasę.

      @smyk16: Jakbyś się kiedyś poważnie zastanawiał nad kupnem nowego auto powyżej 100k to byś wiedział, żeby olewać takie statystyki. Przez nasz pop$%#%$@ony rząd mamy tą j!#!ną akcyzę na silniki powyżej 2L więc w efekcie jak chcesz kupić coś z większym silnikiem to koszty jadą w kosmos. Przypominam, że akcyza jest na cały samochód więc za każdą durną opcję płacisz więcej.

      Druga sprawa to odliczenia podatkowe. Jeśli bierzesz auto na firmę to odliczając połowę vatu i wrzucając je w koszty wychodzi ci koszt auta na poziomie wartości netto czyli masz zniżkę około 23%. To jest znaczna różnica względna i przy kosztach powyżej 100k również bezwzględna. Ludzie zarabiający więcej hajsu szukają sposobu na założenie firmy, żeby mieć ten rabat. Jakby nie było takiej możliwości to by normalnie ludzie kupowali auta indywidualnie w znacznie większym stopniu.

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: może to kwestia tego że przez brokera, ja ubezpieczenie dostałem bezpośrednio od dilera i nie brali w sumie nic pod uwagę z przeszłości, mieli stała ofertę, bodajże 2.91 procent wartości auta rocznie

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: Zaostrzą przeglądy, to sie ludzie przesiądą na nowe benzyny, zamiast używanych dieslów

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: W salonie dostajesz o wiele lepszy leasing i ubezpieczenie. Na koniec wychodzi podobnie, bo u brokera dostałem 15% rabatu, a w salonie 5%.

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: no właśnie najsłabszy mercedes tego nie robi łatwo... sam się przesiadłem niedawno na 330 kucy z 177km w dieslu i 140km w malutkim sportowym autku, nie umiał bym już jeździć niczym mającym mniej niż 300KM chyba, że było by to leciutkie, różnica przy wyprzedzaniu TIRów jest tak ogromna, że brak słów.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: to jest jakas plaga, sztuczne wydechy widziałem już w mercedesach, hyundaiach, kiach, audi, lexusie i pewnie wielu innych, wygląda tragicznie nawet a7 i s7 maja udawane wydechy, no zwyczajnie tragedia.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser popłynąłeś... Liczac 3x tyle co wersja 3.3 to 90% samochodow ją objedzie ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      @GrimJyu no nie wiem, moze to kwestia umiejętności. Mi wystarczy 140 koni w mondeo mk4 i nie mam absolutnie zadnego problemu z wyprzedzeniem.

    •  

      pokaż komentarz

      @spike200: typie, co ty p#@#%#!isz. Każdy sobie może pozwolić ja nową skodę z salonu xD? Na pewno mieszkasz w Polsce?

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: mhm powodzenia, tylko ja ten manewr wykonam teraz 5 razy szybciej tu jest ta różnica i tego nie przeskoczysz, ja też nie miałem problemów z wyprzedzaniem tylko teraz nie mam problemów znacznie szybciej a za czym idzie bezpieczniej, ale o czym my mówimy jak dla ciebie 140 koni wystarcza a powiem ci, że miałem 140 kucy w aucie ważącym 980kg a i tak brakowało mocy mimo ogólnych dobrych osiągów.

    •  

      pokaż komentarz

      kupując Kia Stinger nie jesteś postrzegany jako biedak?

      @smyk16: Nie, bo kupując taką KIA widać, że nie masz ciśnienia na lansowanie się marką premium, podstawowym, biednie wyposażonym samochodem, jakim jest CLA ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser mam akurat E klasę, nie każdy kupuje samochód by był szybszy. Dla mnie liczył się komfort, wyciszenie i tutaj E jest przed stingerem mocno z przodu. Oglądałem stingera i poza silnikiem nic szczególnego.

    •  

      pokaż komentarz

      @GrimJyu akurat 140 km w aucie ważącym tone to kojarzy mi sie z mazda mx-5 i wolnossacym silnikiem. Tu tez pewnie mialbym problemy z wyprzedzaniem, bo te dziadostwo trzeba wysoko krecic.

      Ogólnie to ja wiem, ze pewnych rzeczy sie nie przeskoczy i latwiej wyprzedza sie autem 300 konnym niz 140 konnym, ale to nie zmienia faktu, ze jak ktos potrafi wyprzedzac to bez problemu taką samą trasę, w tym samym czasie przejedzie autkiem zarówno 300 konnym jak i 140 konnym.

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: to byłą toyota mr2 więc ci się prawidłowo kojarzy, ale kolego o tej trasie wyprzedzania to się grubo mylisz, auto 300 konne w tym samym czasie osiągnie znacznie większą prędkość a za czym idzie w tym samym przedziale czasowym przejedzie znacznie większy dystans znacznie skracając cały manewr, tu nie ma znaczenia jakie się ma umiejętności różnicy w mocy nie przeskoczysz umiejętnościami. Taką różnicę w mocy to można nadrobić na torze a nie przy wyprzedzaniu.

    •  

      pokaż komentarz

      Tym bardziej, że nowe auto z salonu traci mocno na wartości

      @nawykopienickipozajmowanesmuteczek: Ja jebie, 2018 rok i dalej ten sam pogląd. Nie da się dobrze określić wartości auta świeżo z salonu, bo nikt ich k%##a nie sprzedaje. "Najświeższe" auta do kupienia z rynku wtórnego to poleasingowe, czyli jakieś 3 latki. Młodsze to rozbitki na 100%. Są jeszcze demo, ale ugrać na nich nie da się wiele.
      No chyba że bierzesz pod uwagę wycenę do ubezpieczenia AC, ale tam stawki są tak zaniżone, że szkoda strzępić ryja.

    •  

      pokaż komentarz

      @GrimJyu: no jak chcesz sie scigac to spoko, masz racje. Gdy jezdzisz normalnie to roznice w czasie sa tak minimalne, ze na stacji benzynowej diesel odrobi z nawiazką tą "znacznie większą prędkość" czyli te kilka sekund szybciej w ktorym auto 300 konne rozpedzi sie dla predkosci optymalnej dla danego kierowcy.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: Artykuł z podrabianymi wydechami. Za taką kasę mogliby przestać robić takie podróbki.
      https://www.carthrottle.com/post/7-fake-exhaust-pipes-that-make-expensive-cars-look-cheap/
      Poniżej Audi RS6 xD

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: tutaj odpowiedni komentarz o Stingerze od 13:00 do 13:35 xD

      źródło: youtu.be

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: Nie pisałem o. A6 z silnikiem o podobnych osiągach. To jest niemożliwe w żadnym samochodzie teraz, to pierwszy samochód, który nie jest muscle, a który ma kupę koni pod maską w tej cenie. Mozesz dorwać A5, ale to też mały samochodzik. A6 to mała limuzyna, kiedy stinger to ciasny kawałek plastiku.

      Co do właściwości skrętnych mustanga, to przynajmniej od. 2009r. radzi sobie świetnie.

      No i w sumie nie porównałem plastiku do plastiku mówiąc o mustangu. Ale porównanie było z tej samej półki cenowej. Mustang to kawałek metalu obity skóra. Legenda motoryzacji, tani samochód z wielkim silnikiem, który niczego nie udaje. Kia ze swoją małą V6 potrzebuje dwóch turbin, by zbliżyc sie do coyote. Za 10 lat ten stinger będzie tanim samochodem, który często sie psuje w wersji GT, a mustang nadal będzie mustangiem, za którym każdy się obejrzy. Tak po prostu jest :P Stinger nigdy nie będzie miał takiej klasy.

      Testowałem tego stingera i mijam dwa idąc do sklepu. Widzę jak to wygląda z daleka i bliska, to zwykły mały samochodzik, tylko dołożyli tam malutkie V6 biturbo. Ale to nadal zwykły, mały samochodzik, nawet chrom z zewnątrz wygląda na plastikowy, zupełnie tak jak to jest w cla. Silnik brzmi jak zwykła rzędówka. Słowem, jest to zlepek przeciętności, tylko z ładną dupką, kiedy nawet w podstawie A6 bije na głowę wygodą i reprezentacyjnym wyglądam, a Mustang czysta mocą i prawdziwą V8, dając o wiele większą frajdę z jazdy.

    •  

      pokaż komentarz

      bez problemu taką samą trasę, w tym samym czasie przejedzie autkiem zarówno 300 konnym jak i 140 konnym.

      @stannis: Jasne, że przejedzie, tylko kwestia bardziej tego ile stresu Cię to kosztuje. Przymierzanie się do wyprzedzania, redukcja o 2 biegi, itd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @MirkobIog: eee, fabia kosztuje 40 tys teraz? To żaden pieniądz, większość bierze to na kredyt/w leasing, to niewiele kosztuje i łatwo sobie na to pozwolić. No chyba, że zarabia najniższa, to nie. No ale nie mówię o skrajnościach.

    •  

      pokaż komentarz

      @turbonerd: dla mnie wyprzedzanie stresujące bylo dekadę temu gdy jezdzilem starym japonskim szrotem bez turbo i nie potrafilem wyprzedzać :p teraz wszystko jest łatwe i przyjemne (oczywiście pisze o normalnej jezdzie i o normalnym wyprzedzaniu).

    •  

      pokaż komentarz

      @dziki_pl: @spike200: ja pisząc o Stingerze miałem na myśli że są auta fajne, które mają w sobie to coś że człowiek się za nim obejrzy, albo coś go w nim ujmie. Nie chodzi mi czy marka jest premium czy budżetowa, a chodzi że jakiś samochód jest fajny, a inny nie.
      Mając do wydania 220-230k jest sporo różnych możliwości i jest nad czym myśleć. Ale z całą pewnością w kwestii osiągów A5 nie umywa się do Stingera a już na pewno nie za te pieniądze. S5 w podstawie to ponad 310k, doposażysz takie auto i masz 450-500k, a osiągi takie jak w o połowę tańszej kijance.

      I tyle. Mogąc wybierać oczywiście wybrałbym Audi, ale różnica w cenie jest znacząca.

    •  

      pokaż komentarz

      @superblee66: no właśnie o to dokładnie mi chodzi.

    •  

      pokaż komentarz

      czyli te kilka sekund szybciej w ktorym auto 300 konne rozpedzi sie dla predkosci optymalnej

      @stannis: to chodzi o manewr wyprzedzania dłuższy o kilka sekund a nie szybsze osiągnięcie "prędkości podróżnej" :)

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: Właśnie to jest dla mnie niezrozumiałe, samochód jak na wyścigi i gdzie z tym jeździć? Po autostradzie trochę szybciej polecisz, czy po dziurawych drogach lokalnych każdego passata wyprzedzisz łamiąc kilka przepisów i stwarzając zagrożenie?
      Taka mentalność ze samochód jest symbolem statusu i świadczy o tym kim jesteśmy jest dla mnie dziwna. Znam ludzi z milionem na koncie, którzy co kilkanaście lat biorą jakąś klasę średnią z salonu płacą od ręki i jeżdżą aż awaryjność staje się uciążliwa.

    •  

      pokaż komentarz

      @danielosw akurat w RS6 to mnie nie razi, bo masz kominy które idą do końca i wchodzą w ozdobną końcówkę i to jeszcze ujdzie. Widziałeś na filmie jak Mercedes to zrobił? Eh.. takie RS6 to jest gruby kocur! Jeździłbym.

    •  

      pokaż komentarz

      Właśnie to jest dla mnie niezrozumiałe, samochód jak na wyścigi

      @albertbranka: który samochód jest "jak na wyścigi"?

    •  

      pokaż komentarz

      @spike200: Fabia z silnikiem od kosiarki zaczyna sie od 45 tys. PLN. Jeżeli chciałbyś dokupić jakieś podstawowe wyposażenie typu klimatyzacja czy czujnik parkowania no to powiedzmy 50 tys. Kredyt na maksymalny okres kredytowania i brak wkładu własnego to wychodzi 800 PLN miesięcznie raty (w sumie wyjdzie ci prawie 80 tys. za taki samochodzik) Powiedz mi czy przeciętny Polak może sobie pozwolić na taki wydatek, nie wliczam oczywiscie kosztów użytkowania, ubezpieczenia i przeglądów okresowych i technicznych w ASO, które musisz robić przez okres gwarancyjny. To smutne, ale wydaje mi sie że kurde jednak nie.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: No ja wiem o co chodzi, masz tani szybki samochód za niskie pieniądze. Kia jest teraz bezkonkurencyjna, bo to po mustangu jedyne GT, które jest w zasięgu ręki klasy średniej. No ale dla mnie to tyle w sumie, stinger ma ładną dupkę i jest straszny Hype na niego na portalach motoryzacyjnych i na youtubie, ale wystarczy po prostu wsiąść do niego i dowiedzieć się dlaczego tyle kosztuje, no i tyle w sumie. Samochód jest strasznie przeceniony i zupełnie nie zgodze się, że jest w jakiś sposób wyjątkowy. No chyba, że za wyjątkowość uznamy stosunek osiągów do ceny - tutaj stinger bije wszystko na głowę, ale jeśli miałbym wywalać na coś tyle kasy, to jednak poczekałbym chyba na konkurencję albo wziął coś z mniejszych silnikiem innej marki. No nadal tylko mały, plastikowy samochodzik i mocno się to rzuca w oczy, szczególnie z bliska.

    •  

      pokaż komentarz

      @MirkobIog: No wydaje mi się jednak, że tak. Nie wiem kogo uważasz za przeciętnego polaka, no ale ja mówiłem o takim typowym małżeństwie, 3k+3k zarobków, taka powiedzmy zupełna przeciętność poza wielkim miastem. Nikt nie da 800zł/mc za fabię i albo weźmie w wynajem długoterminowy albo wrzuci te 10-20tys wkładu własnego. Rata wtedy nie jest wcale duża.

      W sumie spójrz na ulicy, szrotów za pare tys już jest niewiele, spora liczba ludzi jeździ samochodami po 20-30k, w tym młodzi ludzie. Po prostu mając te 30k na samochód (mój brat sprowadza samochody i to jest taka średnia cena, gdzie samochody schodzą jak świeże bułeczki) wolą kupić starsze auto premium, co pochwalam, zamiast udać się do salonu i kupić puszkę z silnikiem od kosiarki. Ale nadal sporo osób, szczególnie młodych jeździ tymi fabiami i innymi fordami K i podobnej klasy samochodami, bo niewiele to kosztuje, a masz nowy samochód na gwarancji. No i ubezpieczenie jest tanie. Dodatkowo możesz kupić paroletnie auto używane z salony, sporo osób tak robi, cena jest wtedy niższa.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: wyprzedzanie na drodze krajowej polega na przyspieszeniu, zmiany pasa, minięciu wyprzedzanego auta i najczesciej zwolnienie po powrocie na prawy pas, bo cos jechalo z naprzeciwka, a przed nami na prawym pasie jest kolejne autko. Skoro i tak trzeba zwolnić przed nastepnym autem to ja oszczednosci na czasie nie widzę.

    •  

      pokaż komentarz

      @mishaaq: miałem na myśli, sytuację, gdy człowiek pół życia zbiera na nowego golfa za 80k. Jego utrata wartości po kilku latach jest tak duża, że według mnie takiego człowieka nie stać na tą stratę. W końcu zbierał pół życia na to. Po 3 latach więcej % straci auto z salonu, niż używane dobrze wyposażone auto. Nie mówię tu o ludziach co zbierają maks te 3-4 lata na nówkę z salonu.

    •  

      pokaż komentarz

      @albertbranka no wiesz, Ty tego nie rozumiesz, ale kogos moze to krecic. Dziwi mnie tylko wywyzszanie szybszych aut pod niebiosa, skoro w dzisiejszych czasach juz te podstawowe wersje sa wystarczające szybkie do normalnego poruszania sie po drodze.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser kupowałem pól roku temu samochód z budżetem 300k więc może dla kogoś informacje będą cenne bo wielu teoretyków już zaliczyło że stinger zabił niemiecką konkurencję. W suchych liczbach tak, xxx koni za yyy pln. Dlatego go oglądałem. Ale poza mocą bieda, w katalogu jest dużo opcji w standardzie ale ważne jak te opcje działają. Nawigacja jest, ale przepaść w działaniu. Jakość wykonania, materiały itd. Kupiłem E klasę właśnie dlatego, widzisz że nad każdą opcją ktoś mocno myślał. Samo oświetlebie ambiente, w wielu samochodach walną pasek wzdłuż i odchaczone. Zobacz kiedyś ambiente w klasie wyższej, tworzy atmosferę i jest bardzo rozbudowane. Masz dużo smaczków, np źródła światła są ukryte i nie oślepiają. Bzdura, ale w ilu samochodach odpalenie oświetlenie wewnętrzne oślepia po długiej trasie w nocy.

    •  

      pokaż komentarz

      Skoro i tak trzeba zwolnić przed nastepnym autem to ja oszczednosci na czasie nie widzę.

      @stannis: trzeba zwolnic, jeśli jest następne auto - nie zawsze jest. Jesli jest to i je po chwili wyprzedzisz i jedziesz dalej z prędkością, powiedzmy 100kph. Reszta utknie za ciężarówką jadącą 70kph.
      Jeśli nie widzisz różnicy - to masz problem :) Nie dziel się nim z nami, proszę.

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: true, nowa wersja z zawieszeniem magna ride to już zupełnie inne auto I szybsze i zakrętów się nie boi

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: ok, nie bede sie dzielil, tylko pojde do salonu i kupie nissana gtr zeby zaoszczedzic 5 minut na 300 kilometrowej trasie xd typowy wykopek jest typowy xd

      Kolejny temat, ktory udowadnia, ze cos z tą spolecznoscią wykopową jest nie tak. Ktos wczesniej pisal, ze z partnerką mają w sumie 12k netto miesiecznie , a wykopki pisaly, ze to grosze xd srednia pensja na wykopie 15k zl, srednia moc samochodu to ponad 300 koni, bo slabszymi ciezko tiry wyprzedza sie XD ja juz serio tu nie bede nic pisal, bo nie warto :D

    •  

      pokaż komentarz

      pojde do salonu
      kupię
      typowy wykopek jest typowy xd
      nie bede


      @stannis: narcyzm przez ciebie przebija, przestań ciągle pisać o sobie

    •  

      pokaż komentarz

      A ile sprzedano nowych osobom fizycznym? 5% ogólnie sprzedanych nowych aut albo i to nie

      @smyk16: Nie sugeruj się zbytnio tym podziałem firma/osoby fizyczne, bo nigdy się nie dowiesz ile samochodów kupionych na firmę jest kupowanych przez osoby prowadzące DG czy też jako bonus dla pracownika.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: a narcyzm nie bije z twierdzenia "nie dziel sie z nami, proszę"? Daj mnie na czarnoliste, a nie podbudowujesz sobie ego piszac co powinienem robic, a co nie.

    •  

      pokaż komentarz

      kupie nissana gtr zeby zaoszczedzic 5 minut na 300 kilometrowej trasie

      @stannis: nie stać cię na GTR'a ani na auto +300KM i nie masz bladego pojęcia, jak komfortowo wyprzedza się z większa mocą.
      Przypominasz kolesia, co od lat sra do dołka za domem i uważa, że każdy, kto chce mieć łazienkę z kanalizacją - ma posrane w głowie - "po co łazienka, jak ja sram do dołka i też działa? Nie wydam 30 tys. PLN na łazienkę, żeby oszczędzić 5 minut na ubieranie się i wychodzenie w nocy do dołka na kupę".

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: chyba się nie zrozumieliśmy, mi chodzi o wyprzedzanie, jeśli mówisz o pokonaniu ogólnie jakieś tam trasy to ok zgadzam się. Z tankowaniem się nie zgodzę bo v6 3,6l w Camaro w trasie pali mi 8,8 przy 120km/h a lexus z 2,2 177km dieslem palił 8,4 tak więc różnica pomijalna.

    •  

      pokaż komentarz

      @spike200: jeżeli rozmawiamy o małżeństwie bez dzieci, to masz racje. Przy dochodzie na poziome 6k netto, na takie i nawet lepsze auto można sobie pozwolić, jednak w sytuacji 2+2 gdzie średnio na dziecko wydajesz miesięcznie po 1000 PLN, robi się to troche trudniejsze.

    •  

      pokaż komentarz

      Zobacz kiedyś ambiente w klasie wyższej, tworzy atmosferę i jest bardzo rozbudowane. Masz dużo smaczków, np źródła światła są ukryte i nie oślepiają. Bzdura, ale w ilu samochodach odpalenie oświetlenie wewnętrzne oślepia po długiej trasie w nocy.

      @dziki_pl: nie zrozumie tego ktoś, kto nigdy tego nie doświadczył na sobie. A w salonach jest jasno, więc tego nie zobaczy...
      Ludziom wydaje się, ze ci, którzy kupują Audi, Mercedesa, BMW czy Lexusa robią to tylko i wyłącznie po to, aby zademonstrować właścicielom Daci Sandero swój stan majątkowy. Jednak prawda jest taka, że te auta w cenie poniżej 600 tys. PLN są kupowane jedynie z myślą o sobie i własnym komforcie.

    •  

      pokaż komentarz

      Mam c klasę z fajnym silnikiem w leasingu (wiem, wiem bieda), kosztowała ok 180k.

      @powl: Dziwna sprawa, bo takie z fajnymi silnikami zaczynają się od 249 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Co prawda C300 jest za 181k, ale Mercedes z podstawowym wyposażeniem wygląda przeważnie dość smutno.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: mam 155 koni w aucie miejskim i nawet nie wlaczam trybu dynamicznego, bo tryb normalny w zupelnosci mi wystarcza.

      No, ale sorry, gadam z poteznym wykopkiem, ktory zarabia przez 5 minut 200 zlotych i dla niego te 5 minut, w ktorych dojedzie wczesniej jest wiecej warte niz polowa mojego zycia :D sorry, ja wole dojechac te 5 minut pozniej, srac do dolka, a pieniadze zaoszczedzone na paliwie i samochodzie wydac w ciekawszy sposob.

    •  

      pokaż komentarz

      a narcyzm nie bije z twierdzenia "nie dziel sie z nami, proszę"?

      @stannis: nie. Zajrzyj do słownika, co oznacza "narcyzm" :)

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: nawet od tego posta bije narcyzmem xd

      przywitaj sie z czarnolistą, ja nie jestem godny zeby Ci odpisywac, i juz nie odpisze xd kiedys jak sobie kupie cos co ma ponad 300 koni i wreszcie bede mogl komfortowo wyprzedzac tiry jadące 70 km/h na drogach krajowych xd to moze wtedy wroce do Ciebie o potezny wykopku i bede sie kajał w jakim to zylem błędzie xd

    •  

      pokaż komentarz

      mam 155 koni w aucie miejskim
      @stannis: więc jeździsz po mieście. W mieście 300KM nie jest do niczego potrzebne

      nawet nie wlaczam trybu dynamicznego
      przez 5 minut
      dla niego te 5 minut, w ktorych

      tobie wyprzedzanie zajmuje 5 minut? Normalnie powinno zając kilka sekund...

      Większa dynamika przy wyprzedzaniu to czasem różnica między życiem a śmiercią...

      Trasa 400km ze średnią 90 kph to 4,5h a ze średnią 40kph (nie wyprzedzasz nikogo) to 10h. Wtedy z twoich urojonych 5 minut robi się 5,5 godziny różnicy.

      Różnica jest taka: ty prawie usypiasz za kierownicą (trasa w jedną stronę, cały dzień na nogach i trasa powrotna) a koleś w szybszym aucie już od 5 godzin smacznie śpi i regeneruje się przed kolejnym dniem.

      Ale nie - wykopek stosuje wyparcie i racjonalizację - byle udowodnić sobie, ze mocniejszy silnik przeszkadza w jeździe! ROTFL

    •  

      pokaż komentarz

      @nawykopienickipozajmowanesmuteczek: Gość, którego nie stać na nowe auto nie stać też na poprawne utrzymanie dobrze wyposażonego auta (obojętne w jakim wieku). Sorry, ale eksploatacja auta kosztuje proporcjonalnie do jego wartości jako nowego. I nie chodzi o awarie, bo to w większości dzieło przypadku lub katowania auta, ale o spalanie, koszty przeglądów, wymiany rozrządu, itp.
      Po drugie: jeśli już "zbierasz" na auto i kupujesz je z salonu to kupujesz je raczej na lata i nie w głowie Ci wartość w momencie odsprzedaży, bo masz zamiar nim jeździć aż będzie się opłacało w utrzymaniu. Kupowanie w tym momencie używki to droga przez pole minowe, bo wydasz tyle samo kasy, a może się okazać, że trzeba potem w niego włożyć drugie tyle.

      pokaż spoiler Nie mówię już o turbodebilach, którzy wpierw piszą "kupiłem 10-letnie BMW z 3 litrowym silnikiem, hłehłehłe, pkeee" a następnego dnia "o k@%@a, ubezpieczyciel chce tysiąc zł za OC, złodziej jebany"

    •  

      pokaż komentarz

      @GrimJyu ja na lexusach sie nie zmam, ale roznica pomiędzy 8.8 litra a 6 litrów w mondeo jest juz dla mnie znaczna. Nie wiem jaki bak jest w camaro (zgaduję, że duzy :D), ale w mondeo jest 70 litrow i daje to sporo ponad 1100 km zasiegu na trasie. Jesli camaro ma tez 70 litrów bak to juz jest mniej niz 800 km zasiegu.

    •  

      pokaż komentarz

      @LDevil: kolejny ekspert... wiesz co to jest broker, albo rabat? kupowałeś kiedyś samochód? Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś zapłacił taką kwotę jaka wychodzi z konfiguratora. do tego to było ponad 2 lata temu, teraz szukam czegoś nowego

    •  

      pokaż komentarz

      @MirkobIog: No pewnie, no ale takie zarobki to też już skrajności, to raczej domena młodych ludzi, którzy nie mają doświadczenia, a nie małżeństwa z dzieckiem, dla których samochód jest faktycznie potrzebny. Można i porównywać czy na skodę stać parę zarabiającą najniższa krajową, ale to bez sensu. 3k+3k to wydaje mi się taka bezpieczna granica, zarobki osiągalne praktycznie dla każdego, zdrowego człowieka, w dowolnym mieście. Przy przychodzie 4k trudno myśleć o wynajmowaniu mieszkania a co dopiero o utrzymaniu i tankowaniu samochodu.

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: przy najmach nie ma rabatów, przy klasycznym leasingu są, ale oprocentowanie jest za to dużo wyższe

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: a ty masz 300 konne auto sportowe wiec jezdzisz tylko po torze xd nie rob takiej k?$%y z logiki okej?

      Poza tymwyprzedzanie, normalny manewr, nie jest to ani trudne, ani skomplikowane dla normalnego czlowieka, a tutaj wykopek pisze o zyciu i smierci xd

      Trasę 380 kilometrów ostatnio zrobilem w 3 godziny i 45 minut, nie wiem skad ten pomysl o 10 godzinach no ale ty lubisz pisac bajki wiec czemu mnie to nie dziwi?

      A ostatnie zdanie, ze ja niby twierdze, ze mocniejszy silnik przeszkadza w jezdzie hmm, ja od początku tylko twierdze, ze jak ktos umie wyprzedzac to wcale nie jest mu potrzebne bardzo mocne auto, no ale tak jak juz pisalem lubisz pisac bajeczki :)

    •  

      pokaż komentarz

      kolejny ekspert... wiesz co to jest broker, albo rabat?

      @powl: Wiem że sensowne wyposażanie Mercedes kosztuje gdzieś tak połowę ceny bazowej. Takie rabaty też można dostać?

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: Nie rozumiem zachwytu nad Stingerem. To w dalszym ciągu jest KIA... za bardzo podobne pieniądze można mieć RS3 sedan. Samochód niewiele mniejszy, więcej koni, no i technologia Audi, co ma wielkie znaczenie

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: wiele tego rabatu też nie dostaniesz w niektórych markach

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser muszę zawołać, bo dostajesz plusy. Fake wloty w Stingerze są ale na masce. Z przodu na zderzaku są normalnie zaprojektowane, w pełni działające wloty chłodzące hamulce.
      https://i.imgur.com/KMh9hFs.jpg

      źródło: i.kym-cdn.com

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: Mam coś w stylu najmu, z wysokim wykupem, z getin leasing. Rabat dostałem ponad 15%, nie od Mercedesa, tylko od brokera, ale samochód odbierałem w salonie.

      @LDevil Kolejna porcja wiedzy od eksperta xD Ile mercedesów w życiu kupowałeś?

    •  

      pokaż komentarz

      @memory: Mercedes teoretycznie nie da więcej niż 7%, ale jeśli idzie coś przez brokera to zaczynasz negocjacje od 15%. Zapisz się do newsletterów i zobaczysz jakie czasami można trafić rabaty. Wczoraj widziałem ofertę na BMW X6 z rabatem 31%

    •  

      pokaż komentarz

      a ty masz 300 konne auto sportowe
      @stannis: nie mam 300 konnego, sportowego auta. Mam znacznie mocniejsze, rodzinne auto.

      Poza tymwyprzedzanie, normalny manewr, nie jest to ani trudne, ani skomplikowane
      ani trudne, ani skomplikowane, tylko śmiertelność przy tym manewrze jest najwieksza... Oddaj prawo jazdy do chipsów.

      Trasę 380 kilometrów ostatnio zrobilem w 3 godziny i 45 minut

      @stannis: średnia ponad 100kph = autostrada. Też mi osiągnięcie... tam do wyprzedzanie faktycznie jest proste i bezpieczne

      jak ktos umie wyprzedzac to wcale nie jest mu potrzebne bardzo mocne auto
      ROTFL - nagle umiejętności naginają prawa fizyki? :) Przy słabym silniku cała "umiejętność" polega na decyzji, żeby nie wyprzedzać. Niestety - wielu ludzi ze słabym silnikiem - po decydowaniu przez wiele minut, żeby "nie wyprzedzać" - dostaje takiego wqrwa, że decydują się wyprzedzać, choć nie powinni. I wtedy ten "normalny manewr, [...] ani trudne, ani skomplikowane" okazuje się śmiertelny i ostatni w ich życiu.

      Ponadto - obiecywałeś, że jestem już na twojej czarnej liście i co? Odpowiadasz. Więc znów łgałeś jak pies?

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy pokaz mi gdzie jest po drodze z Lubelszczyzny na Mazury autostrada xd na reszte bzdur już mi się nie chce odpisywać, pa wykopku xd

    •  

      pokaż komentarz

      przy najmach nie ma rabatów, przy klasycznym leasingu są, ale oprocentowanie jest za to dużo wyższe

      @fortySeven: może w Mercedesie nie ma. W Audi są. I to duże (do 20%). A oprocentowanie w leasingu faktycznie jest wysokie - dlatego lepiej brać leasing po za ASO.

    •  

      pokaż komentarz

      @stannis: no zasięg ma akurat dość mały, nawet ciut mniej niż 800km, lexus natomiast zasięgu miał 1200, ale tam bak przepastny. Dla mnie mała różnica bo gdzie ja niby niby tyle zrobię na raz taką trasę bez potrzeby zatrzymania się na przerwę ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: miałem oferty od brokerów, wychodziło drożej niż u dealera bez żadnego rabatu. Tylko tam oprocentowanie oscylowało wokół 112%, a dealer dał 100,8%. Jeśli dobrze pamiętam, to koszt rat + wykupu u dealera wyszedł około 10k taniej niż w najlepszej ofercie od brokera. Chociaż to już pewnie zależy od tego, jak ciekawe finansowanie ma dealer

    •  

      pokaż komentarz

      pokaz mi gdzie jest po drodze z Lubelszczyzny na Mazury autostrada

      @stannis: pokaż mi, gdzie opisałeś trasę...
      jesteś więc piratem drogowym, bo aby mieć średnią 101kph - trzeba jechać przez większość czasu ponad 150kph

      I tutaj włąściciel Matiza może wyjść z taką samą argumentacją przeciw silnikom 155KM jak ty przeciw silnikom 300KM:
      "po co tyle kuni!? 40KM wystarczy każdemu! Trzeba tylko umieć wyprzedzać! Wincyj kuni kcom tylko piraty drogowe! Na tor wyścigowy debile ze 155KM pod maskom!"

      Teraz zdałeś sobie sprawę, że szczekasz dokładnie tak samo, jak ten hipotetyczny koleś z Matiza :)

    •  

      pokaż komentarz

      @powl: Owszem zdarzają się duże rabaty ale są to jednorazowe strzały.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy tyle, ze fakty sa takie, że 140 km wystarczy do wyprzedzania każdemu normalnemu, ogarnietemu czlowiekowi (nie mowie tu o wykopkach bajkopisarzach takich jak ty), a matizem nie da sie normalnie wyprzedzac, więc takie porownanie to jest raczej bajdurzenie na poziomie tego co ty piszesz, a nie ja.

    •  

      pokaż komentarz

      @fortySeven: Rozmawiałem ostatnio o tym ze znajomym z salonu mercedesa. Jak ja kupowałem samochód, to nie mięli aż tak dobrej oferty leasingu. Nie pamiętam dokładnie co mi zaoferowali, ale wychodziło o wiele drożej. Na dzień dzisiejszy, z tego co mówił znajomy, Mercedes może zejść nawet do 100%. Następny samochód pewnie kupię w salonie, ich oferta ubezpieczenia i finansowania jest bezkonkurencyjna.

    •  

      pokaż komentarz

      @Zlomiarz1 na filmie nie jest CLA jako znawca co bieda z tej marki a co nie powinieneś to wiedzieć. Pozdrawia Cię biedak z nowego merca z salonu :)

    •  

      pokaż komentarz

      tyle, ze fakty sa takie, że 140 km wystarczy do wyprzedzania każdemu normalnem

      @stannis: HAHAHA!!!
      Tak, jak mówiłem - typowa ameba, która chce zrównać wszystkich do swojego poziomu, albo i niżej.
      Jak ma auto za 30 tys. PLN - chce zabronić innym kupowania droższych. Kiedy ma 150KM - chce zabronić innym posiadania mocniejszych aut. Kiedy jest zerem społecznym - chce likwidacji tych, którzy osiągnęli sukces.
      I niczym przedszkolak - chce nazywać się jak postać z bajki o smokach...

      Nie, łgarzu, nie masz racji.
      Do wyprzedzania wystarczą jedynie 24KM. Wiem, bo kiedyś jeździłem maluchem i wyprzedzałem innych. Oddaj więc swoje burżuazyjne auto ze 155KM i przestań się lansować! ROTFL

      Kiedy zaczniesz dotrzymywać słowa?

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy jprdl, czlowiek napiszę tylko, ze cos wystarczy do wyprzedzania a wykopek zaraz sam dopowie sobie, ze ja zabraniam posiadania mocniejszych aut... xdddd reszta twojego bajdurzenia jest niestety na podobnym poziomie.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy chłopcze, jezdzij sobie czym chcesz. Tutaj byla teza, ze kia jest lepsza, bo ma dużo mocy, na co ja napisalem, ze niektorym wystarczy mniej mocy i, ze przy 140 km tez mozna tiry wyprzedzac. Jak ty doszedles do wniosku, ze ja chce zabronic ludziom drozszych i mocniejszych aut to juz niech pozostanie twoją tajemnicą, nie chce poznawac procesow myslowych takiej osoby jak ty xD

    •  

      pokaż komentarz

      Tutaj byla teza, ze kia jest lepsza, bo ma dużo mocy, na co ja napisalem, ze niektorym wystarczy mniej mocy i, ze przy 140 km tez mozna tiry wyprzedzac.

      @stannis: Nie. Nie dośc, ze kłamiesz, to jeszcze masz amnezję :)

      Twierdziłeś, ze autem o mniejszej mocy wyprzedza się tak samo skutecznie, jak autem o większej mocy - tylko trzeba umieć. (Co umieć? Umysłem skrócić czas przyśpieszania?) Twierdziłeś, że trasę słabym autem zrobi się w takim samym czasie jak mocnym:

      cytat: "jak ktos potrafi wyprzedzac to bez problemu taką samą trasę, w tym samym czasie przejedzie autkiem zarówno 300 konnym jak i 140 konnym."

      I jeszcze twierdzisz, ze poziom podejmowanego ryzyka w obu przypadkach będzie taki sam:
      cytat: "Mi wystarczy 140 koni w mondeo mk4 i nie mam absolutnie zadnego problemu z wyprzedzeniem."

      I nadal jesteś gołosłownym kłamczuszkiem - wbrew obietnicom nie wrzuciłeś mnie na "czarnolisto". :) Jedynie minusy klikasz naiwnie licząc, że to cokolwiek zmieni :D

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy daj spokoj chłopie, nic nie zrozumialas z tezy, ze jak ktos umie wyprzedzac (ty najwyrazniej nie umiesz) to bezstresowo i w takim samym tempie przejedzie trase zarówno 300 konnym autem jak i 140 konnym. Na dodatek wymyslilas sobie, ze ja chcialbym zabronić posiadania mocniejszych i droższych aut i wj?#?les w dyskusje jakies swoje przemyslenia na temat sukcesu xd

      Co do czarnolisty to nie wiem czy wiesz, ale mozna nadal zobaczyc co ta osoba na czarnej liscie napisala.

    •  

      pokaż komentarz

      @mishaaq: Nie do końca - są jeszcze leasingowane z windykacji i te mogą być roczne, półtora itd. I tutaj też jest często rozjazd z cenami bo inaczej leasing sprzedaje auta, które miały pierwszą wpłatę na poziomie 30-40% a inaczej te z wpłatą 10%. Przy czym mniej więcej połowa tych aut też jest po przejściach - to też jest powód rezygnacji z leasingu i zwrot auta.

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy na poczatku latwo bylo pisac odpowiedzi do bzdur, ktore piszesz, ale powtarzasz sie i robisz juz za dużą k#?!e z logiki, a ja pisze z telefonu i znudzilo mi sie odpisywanie na to twoje bajdurzenie.

      Napisze ci tylko na koniec zebys nie mierzyl innych swoja miarą, skoro ty nie masz skilla zeby bezpiecznie wyprzedzic tira 140 konnym autem to nie znaczy, ze kazdy ma nie miec takich umiejetnosci. Zegnam chlopcze, bez odbioru :)

    •  

      pokaż komentarz

      @hifiglator: Auta poleasingowe z windykacji kupują "znajomi królika" lub w ciemno handlarze zanim Ty jeszcze trafisz na ofertę, bo mają dobrą cenę (leasingodawcy nie opłaca się trzymać auta), a wszystkie wady przy dalszej odsprzedaży i tak się ukryje. Ja/Ty jesteśmy dopiero trzeci w kolejce, co przy małej liczbie ofert powoduje, że takie auto to biały kruk.

    •  

      pokaż komentarz

      Gość, którego nie stać na nowe auto nie stać też na poprawne utrzymanie dobrze wyposażonego auta (obojętne w jakim wieku).

      @mishaaq: Różnie z tym bywa, 10 letni Mercedes E klasa który jako nowe kosztował katalogowo jakieś 400k jest możliwy do uczciwego utrzymania przez osobę której nie stać na kupno nówki.

      Kolejna porcja wiedzy od eksperta xD Ile mercedesów w życiu kupowałeś?

      @powl: Żadnego, ale sprawdziłem ile kosztował katalogowo w salonie mój egzemplarz i dodatki wyszły na 40% ceny bazowej. Jak doliczyłem do tego wyposażenie dodatkowe dołożone przeze mnie, to przy zakupie takiego w salonie wszystkie dodatki byłyby warte 50% ceny bazowej. A i tak kilku rzeczy mu brakuje.

    •  

      pokaż komentarz

      Nie rozumiem zachwytu nad Stingerem. To w dalszym ciągu jest KIA...

      @powl: 30 lat temu tak samo ludzie śmiali się z "japończyków". Minęło parę lat i już nikt się nie śmiał z Toyoty czy Nissana, teraz jest tak samo jeżeli chodzi o "koreańców".

    •  

      pokaż komentarz

      "o k?!@a, ubezpieczyciel chce tysiąc zł za OC, złodziej jebany"

      @mishaaq: nawet nie wiesz jakbardzo ludzie by chcieli płacić 1000zł za OC na 3.0 w 10letnim BMW xD

    •  

      pokaż komentarz

      Napisze ci tylko na koniec zebys nie mierzyl innych swoja miarą, skoro ty nie masz skilla zeby bezpiecznie wyprzedzic tira 140 konnym autem to nie znaczy, ze kazdy ma nie miec takich umiejetnosci

      @stannis: Aleś ty głupi. Bredzisz jak pryszczaty nastolatek znający życie tylko z Counter Strike'a.
      ŻADEN SKILL nie zastąpi mocy silnika. Żadnym "skillem" nie spowodujesz, że auto z silnikiem 140KM wyprzedzi TIRa w takim samym czasie, jak auto z silnikiem 300KM.

      Ty żyjesz w ułudzie, że twój "skill" dodaje ci koni i zapewne w tej ułudzie zginiesz - tak jak setki innych.

      Tłumaczyłem ci już, że przy słabszym aucie jedyny "skill" - to decyzja, żeby nie wyprzedzać. Jednak, jak widać - nie dotarło.

      Wytłumaczę ci na przykładzie: jadę swoim 400+KM autem za TIR'em średnio kręta drogą. Zbliżam się do odcinka prostej, gdzie mogę bezpiecznie wyprzedzić. Za mną jedzie Janusz w swoim Mondeo 155KM, siedzi w kucki, 2m za moim zderzakiem i się wychyla, choć widać, że auta jada z przeciwka i droga kręta.. Widzę, że Janusza ciśnie, żeby pokazać "skilla" wyprzedzania - więc zarad odpierdzieli coś głupiego. Co robię? Na prostej daję mu znak, aby wyprzedził mnie i TIR'a! Bo to jest ostatnie miejsce, gdzie Janusz w swoim Mondeo 155KM może bezpiecznie wyprzedzić TIR'a. Przez następnych 40km on w swoim aucie nie da rady zrobić tego BEZPIECZNIE, bo ma za małe przyspieszenie. Ja miejsc do bezpiecznego wyprzedzenia będę miał jeszcze z 10. Bez problemu i bez zbędnego ryzyka wyprzedzę tego TIR'a za chwilę.

      Ten Janusz nie zna pojęcia bezpiecznego odstępu i uważa, ze wyprzedził TOR'a dzięki swojemu skillowi a nie dlatego, że ja mu dałem wolną drogę.

    •  

      pokaż komentarz

      @LDevil: Zależy o jakim modelu mowa, w niższych klasach opcje są sporo tańsze, a do tego większość z nich jest zbędna wg mnie. Moja c klasa nie jest aż tak dobrze wyposażona, ale mi wystarcza.

      @gelerth35 Jakość wnętrza w stingerze nadal jest tragiczna, zwłaszcza, że tak jak napisałem, RS3 limuzyna jest 30-40k droższa na otomoto. Z tymi japończykami to też nie do końca się zgadzam, chyba tylko fani marki są w stanie wsadzić lexusa do worka z mercedesem, audi i bmw. Jak dla mnie to dalej nie ten poziom.

    •  

      pokaż komentarz

      W PL autem dla przeciętnego Kowalskiego nie jest nawet plastikowy w środku Ceed i i30, ba nawet Dacia Duster nie jest :) Dlaczego? Bo my jako naród wolimy wydać 50-70tys. na kilkuletnie Audi A4, Passata, BMW3 z przebiegiem ~200tys. koniecznie w dieslu zamiast iść do salonu i kupić klasę niżej nową kie czy ceeda z silnikiem 1.4 czy 1.6 :)

      @smyk16: A dla mnie to p!$#@#?enie z drugiej strony. Ostatnio jeździłem bieda wersją nowego Peugeota 208 we Francji (wypożyczalnia) i wiesz co Ci powiem? Wolałbym kupić stare Audi A3 za 10-15k niż to coś nowe za 45 (najtańsza wersja). Prowadzi się c!#%$wo, c!#%$we wyposażenie, piko silnik 1.0 i fotele takie, że po 60km bolała mnie dupa (pasażerów również). Dodając ich kręte drogi po 80km bolały mnie żebra od latania z lewej na prawą stronę. Hyunaidem i30 również jeździłem, niestety w wysokiej wersji wyposażenia i takie auto kosztowało już bodajże 75 koła, wtedy to było naprawdę dobre auto i brałbym dopiero coś takiego jako nowe z salonu.

      Dziękuję bardzo jeśli tak ma wyglądać wybór taniego nowego auta i wolę cebulacko kupić coś starszego, ale wyższej klasy. Co innego przy braniu samochodu za 80-100k, wtedy bym się w takie zabiegi już nie bawił bo jak za 45 koła (a podejrzewam, że >50) daje mi szyby na korbki, radio bazarowe za 100zł i ręczne lusterka to śmiać mi się chce, że ktoś to kupuje.

    •  

      pokaż komentarz

      nawet nie wiesz jakbardzo ludzie by chcieli płacić 1000zł za OC na 3.0 w 10letnim BMW xD

      @xardas_pl: Masz rację, że rzeczywiście nie wiem xD. Chodziło mi bardziej o zobrazowanie, że kupują trupa, bo tani a potem za OC trzeba wybulić jak za zboże.

      Różnie z tym bywa, 10 letni Mercedes E klasa który jako nowe kosztował katalogowo jakieś 400k jest możliwy do uczciwego utrzymania przez osobę której nie stać na kupno nówki.

      @LDevil: Chodziło mi o to, że jak nie stać Cię na kupno auta za np. 100k (nie mówię tu o kupowaniu za gotówkę) to uczciwe utrzymanie używki, która w katalogu x lat temu stała za 400k też nie będzie łatwe.

    •  

      pokaż komentarz

      @XpedobearX: jak mnie nie było stać na nowe to też kupowałem audi za 15-20tys., potem trochę się odkułem i kupiłem nowego Hyundaia, może kiedyś będzie mnie stać na nowe audi, czego życzę i sobie i Tobie też :)

    •  

      pokaż komentarz

      @smyk16: Ja Tobie i sobie również tego życzę, niestety zdecyduję się na to dopiero przy droższych autach bo najniższa klasa jest moim zdaniem bez sensu do zakupu jako nowa bo nowa. Liczy się też komfort, zakup dla samego zakupu jest dla mnie zbędny. Póki co mierzę się na leasing bo taką mam możliwość, ale z tym to długa droga :)

    •  

      pokaż komentarz

      @mishaaq: no to nie zobrazowałeś bo większość ludzi ma to zdziwienie gdy im wyliczą składkę 3-4k a nie 1000

    •  

      pokaż komentarz

      no to nie zobrazowałeś bo większość ludzi ma to zdziwienie gdy im wyliczą składkę 3-4k a nie 1000

      @xardas_pl: Dzięki cumplu, będę wiedział, żeby nie kupować 10-letniego BMW z 3.0 litrowym silnikiem :). Taka kwota to wynika bardziej z tego, że BMW czy że 3 litrowy motor?

    •  

      pokaż komentarz

      @mishaaq: bardziej że BMW, 3 litrowy motor jest na drugim planie

      zawsze możesz kupić 4.4, OC podobne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy ty pozwalasz mi wyprzedzac? xd wstawaj, zesrales sie xd

      A ta cala bajeczka z tirem i kretą droga, dobry bajkopisarz z Ciebie xd jednak oplacalo sie odpisywac, poprawiles mi humor xd

      Dalej, napisz kolejna historię panie bajkopisarzu xd jak to na kretej drodze ty bezpiecznie wyprzedzasz tiry, a Janusz w mondeo tylko na prostej moze wyprzedzic xd

    •  

      pokaż komentarz

      ty pozwalasz mi wyprzedzac?

      @stannis: tak, jadąc za TIR'em nie wyprzedzam, tylko mrugam ci prawym kierunkiem dając do zrozumienia, że puszczam cię do przodu i nie planuję wyprzedzania.
      Normalne zachowanie na drodze.
      Co cię tak szokuje? Kultura czy myślenie?
      Za trudne do zrozumienia, czy jeszcze nigdy za kierownica nie siedziałeś? Chyba jednak i to i to.

    •  

      pokaż komentarz

      @MightyUser: rozumiem, że kupując Kia Stinger nie jesteś postrzegany jako biedak?
      @smyk16: Wiem, że to żaden wyznacznik, ale… Jak się klika w konfiguratorze stingera i mustanga, to porównywalne Stinger wychodzi drożej (✌ ゚ ∀ ゚)☞ inna sprawa, że dla niektórych mustang to też bieda ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      pokaż komentarz

      Wiem, że to żaden wyznacznik, ale… Jak się klika w konfiguratorze stingera i mustanga, to porównywalne Stinger wychodzi drożej

      @enron: A masz tam Mustanga 4x4? ;)

    •  

      pokaż komentarz

      @ostatni_i_sprawiedliwy: a wiesz że o 4x4 nawet nie pomyślałem... :)

    •  

      pokaż komentarz

      przecież ten film wprowadza w błąd. Na filmie to prawdopodobnie wersja 350d i jakiś rusek po prostu sobie założył zderzak z końcówkami od wersji AMG. Tak wygląda to fabrycznie i nie ma żadnych udawanych końcówek wydechu

      źródło: cartisan.in

    •  

      pokaż komentarz

      @szymonn226: zapraszam cie na ten zachód zobaczysz jaka jest prawda o tym że tam wszyscy kupują w salonach nówki.
      Zobaczysz ilu kupuje na raty a ilu kupuje samochody od "bogatych" znajomych.

    • więcej komentarzy(134)

  •  

    pokaż komentarz

    Najgorszy to jest ten tablet z biedronki przyklejony na super glue, który rysuje się od samego patrzenia na niego ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  •  

    pokaż komentarz

    Czego spodziewać się po aucie które jest w 90% chińskie. Prawdziwe merce skończyły się na okularach...Teraz to kupa elektroniki i badziewia za grubą kase.

  •  

    pokaż komentarz

    chyba większość obecnych aut ma fejkowe wydechy, nawet porsche taycan które jest całkowicie elektryczne XD

  •  

    pokaż komentarz

    Ferrari California (na zdjęciu), Skoda Octavia RS, Audi RS6, Lexus IS-F - każdy z nich ma sztuczną końcówkę wydechu, wyobraźcie sobie tylko jej wymianę gdyby była prawdziwa. A fakty są takie, że i tak wydają ładny odgłos.

1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 następna