Kupując merca warto mieć w świadomości że to nie jest to co kiedyś. Obecnie departament osobowy to tylko taka wizytówka firmy. 70% przychodów pochodzi z maszyn ciężkich i transportowych.
Sama wpadka z właściwościami jezdnymi A klasy drugiej generacji nigdy nie powinna się zdarzyć (oblany test łosia) a wy narzekacie na fake wydech. Trzecia generacja też nie ma pochlebnych opinii jeśli chodzi o częstotliwość wizyt w serwisie. Słabo jak na firmę która robi
Ale tak jak patrzę sobie na google grafika i wygląda mi to nie na niemiecką myśl techniczną, tylko na wiejski tuning słabszej wersji, do którego ktoś dołożył końcówki z AMG, więc bardziej rosyjska myśl techniczna. 1) na google grafika można się ledwo dopatrzeć że w tych ozdobnych końcówkach w AMG widać rury w środku 2) po co za tymi końcówkami miałaby być blaszana puszka skoro nie jest to fragment wydechu? 3) na
Komentarze (342)
najlepsze
Sama wpadka z właściwościami jezdnymi A klasy drugiej generacji nigdy nie powinna się zdarzyć (oblany test łosia) a wy narzekacie na fake wydech. Trzecia generacja też nie ma pochlebnych opinii jeśli chodzi o częstotliwość wizyt w serwisie. Słabo jak na firmę która robi
Myślałem o Unimog. Na przykład U 5023
Więcej tutaj https://roadstars.mercedes-benz.com/pl_PL/magazine/2015/april/new-all-terrain-mercedes-benz-unimog-u-4023-and-u-5023.html
1) na google grafika można się ledwo dopatrzeć że w tych ozdobnych końcówkach w AMG widać rury w środku
2) po co za tymi końcówkami miałaby być blaszana puszka skoro nie jest to fragment wydechu?
3) na
Niemcy to nie kraj, Niemcy to stan umysłu.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)