wprawione działały na łączenia i ściany momenty i inne siły, co mogło by spowodować, że całość nie spadła by w dół jak kg piachu
@Wolvi666: Bzdura, prawkycznie w każdym wyburzeniu ważna jest tylko siła inicjująca, reszte robi grawitacja. Rozwalać wszystko łądynkami trzeba w budowlan "zwartych" i pancernych. WTC miało być ekstremalnie lekkie, pokonasz ogniem i uderzeeniem samolotu kilka newralgicznych łaczeń i to już pada. Zobacz na czym to się trzymało, "kilka
@St_Atheist: Takie efekty robi duże studio z setką pracowników za miliony dolarów, a symulacje rozwalających się klocków robi jeden koleś i wrzuca na YT. A za hajs z YT może sobie opłacić prąd za rendering :)
@Elaviart: @tooph: Nie do końca wiem co masz na myśli. Zawsze symulacje dążą do realizmu, ale nigdy nim nie będą, ponieważ to tylko wynik obliczeń matematycznych, a nie realne obiekty. Z każdym rokiem technologie idą do przodu i pozwalają zasymilować większą ilość, bardziej złożonych operacji, które mają reprezentować środowisko podobne do naturalnego. Film, który umieściłem nie jest może wybitnym dziełem i znajdzie się w nim dużo absurdalnych treści, jednak umieściłem
I kolejny raz smutam nad aktualną cywilną mocą obliczeniową.
"10 hour render"
Czekam na gry z taką fizyką i efektami w czasie rzeczywistym ;)
@pragmatyczny_romantyk: @AKAPony: Podejrzewam że osiągniemy realtime dość szybko i zrobimy to w ten sam sposób co zawsze w grach komputerowych - stosując sztuczki oszukujące percepcje. Dla naszego mózgu to nie jest "milion klocków oddziałujących każdy z każdym". Nasz mózg postrzega to jako zbiór klocków zachowujący się
Komentarze (70)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W przypadku WTC, jak wprawisz w ruch piętra, to łączenie jest czysto symboliczne, bo czym są śruby vs że 100 ton.
@Wolvi666:
Bzdura, prawkycznie w każdym wyburzeniu ważna jest tylko siła inicjująca, reszte robi grawitacja. Rozwalać wszystko łądynkami trzeba w budowlan "zwartych" i pancernych.
WTC miało być ekstremalnie lekkie, pokonasz ogniem i uderzeeniem samolotu kilka newralgicznych łaczeń i to już pada. Zobacz na czym to się trzymało, "kilka
@pragmatyczny_romantyk: @AKAPony: Podejrzewam że osiągniemy realtime dość szybko i zrobimy to w ten sam sposób co zawsze w grach komputerowych - stosując sztuczki oszukujące percepcje. Dla naszego mózgu to nie jest "milion klocków oddziałujących każdy z każdym". Nasz mózg postrzega to jako zbiór klocków zachowujący się