Manewr zmiany pasa ruchu na prawy zza tira, bez możliwości obserwacji co się znajduje z przodu i to przy stosunkowo dużej prędkości - zostaje tylko pogratulować kierowcy!
Bardzo dobrze zaprojektowana i wykonana barierka. Zwróćcie uwagę, że samochód ani się na niej nie rozbił, ani nie odbił przelatując na sąsiedni pas komuś pod koła, tylko na nią najechał i - fakt, że dosyć brutalnie - zatrzymał. Jakby jechał wolniej, to nawet by się nie przewrócił na bok, tylko zostałby zawieszony jedną krawędzią na barierce. Dobra robota drogowców.
@droid43210: Jeśli barierka jest wykonana prawidłowo, to właśnie nie. Od tego nazywa się "energochłonną", żeby nie oddawać samochodowi energii w momencie uderzenia i nie wyrzucać go z powrotem na pas drogowy, tylko żeby przez odkształcenie przejąć tę energię na siebie i rozproszyć, dzięki czemu samochód powinien się możliwie szybko i bez uszkodzenia klatki pasażerskiej zatrzymać.
@L_u_k_as: tylko że on nie mógł jechać prawym pasm bo prawy jest tylko dla tirów a lewy jest szybszy, dlatego czekał do ostatniej chwili ze zmianą pasa ruchu ( ͡°ʖ̯͡°)
Każdy kto pierwszy raz jechał tą drogą wie, że zjazd do centrum jest beznadziejny. Żeby zjechać z trasy i skręcić w kierunku śródmieścia Warszawy trzeba zmienić pas 2-3 kilometry przed faktycznym zjazdem, inaczej poleci się obwodnicą kilka kilometrów dalej. Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto się nigdy nie zagapił ( ͡°͜ʖ͡°)
Generalnie ani nie ma tam fantastycznego oznakowania, ani nie jest to całkowicie jasne. Bardzo łatwo przegapić
Każdy kto pierwszy raz jechał tą drogą wie, że zjazd do centrum jest beznadziejny.
@drhab: jechałem tamtędy nie raz i nie dwa... i uważam, że zjazdy są tam do d...py. Kilka razy zdarzyło mi się być nie na tym pasie i po siarczystym "KU.....wa MAĆ!" musiałem pojechać prosto bo okazało się, że już nie dam rady zjechać tam gdzie chciałem.
Każdy kto pierwszy raz jechał tą drogą wie, że zjazd do centrum jest beznadziejny. Żeby zjechać z trasy i skręcić w kierunku śródmieścia Warszawy trzeba zmienić pas 2-3 kilometry przed faktycznym zjazdem
@drhab: Zgadza się tylko dlaczego nie znając drogi typ #!$%@? skrajnym lewym później nie widząc nic siedząc na dupie ciężarówki chce przeciąć podwójną ciągłą? Owszem zdarzyło mi się omijać zjazdy ale nie ryzykowałem czyjegoś życia robiąc takie manewry tylko
Jeżeli jedzie się tam bez nawigacji, pierwszy raz, to bardzo łatwo przegapić zjazd do centrum, a potem nawet na żeby zjechać na Wisłostradę to trzeba trochę lawirować lewy/prawy pas. Pierwszy raz jak tam jechałem to wylądowałem na Górczewskiej :)
Jeżeli jedzie się tam bez nawigacji, pierwszy raz, to bardzo łatwo przegapić zjazd do centrum,
Droga jest podchwytliwa, bo 2 kilometry przed faktycznym zjazdem trzeba zjechać na boczną odnogę. Ale ktoś, kto wie, że będzie zjeżdżał to powinien jechać prawym pasem a nie cisnąć lewym.
@janekplaskacz: Generalnie i w jedna i w druga strone jest tam to slabo rozwiazane jakos . Jezdzilem tamtedy wiele razy i zawsze czuje lekkie poddenerwowanie ;) Nawigacja nie ulatwia ;)
Komentarze (106)
najlepsze
Jakby jechał wolniej, to nawet by się nie przewrócił na bok, tylko zostałby zawieszony jedną krawędzią na barierce.
Dobra robota drogowców.
@droid43210: Jeśli barierka jest wykonana prawidłowo, to właśnie nie. Od tego nazywa się "energochłonną", żeby nie oddawać samochodowi energii w momencie uderzenia i nie wyrzucać go z powrotem na pas drogowy, tylko żeby przez odkształcenie przejąć tę energię na siebie i rozproszyć, dzięki czemu samochód powinien się możliwie szybko i bez uszkodzenia klatki pasażerskiej zatrzymać.
Na tej drodze codziennie jest stłuczka i korek, bo debile cisną ile mogą lewym pasem a potem na ostatnią chwilę przebijają się na prawy do zjazdu.
Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto się nigdy nie zagapił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie ani nie ma tam fantastycznego oznakowania, ani nie jest to całkowicie jasne. Bardzo łatwo przegapić
@drhab: jechałem tamtędy nie raz i nie dwa... i uważam, że zjazdy są tam do d...py. Kilka razy zdarzyło mi się być nie na tym pasie i po siarczystym "KU.....wa MAĆ!" musiałem pojechać prosto bo okazało się, że już nie dam rady zjechać tam gdzie chciałem.
@drhab: Zgadza się tylko dlaczego nie znając drogi typ #!$%@? skrajnym lewym później nie widząc nic siedząc na dupie ciężarówki chce przeciąć podwójną ciągłą?
Owszem zdarzyło mi się omijać zjazdy ale nie ryzykowałem czyjegoś życia robiąc takie manewry tylko
Droga jest podchwytliwa, bo 2 kilometry przed faktycznym zjazdem trzeba zjechać na boczną odnogę. Ale ktoś, kto wie, że będzie zjeżdżał to powinien jechać prawym pasem a nie cisnąć lewym.
Komentarz usunięty przez moderatora