Cześć Mirki, witajcie Mirabelki. Jestem na wykopie od 9 lat i po raz pierwszy proszę Was o pomoc.
Proszę o Wykop Effekt. Serwis Canona zniszczył mój aparat i nie poczuwa się żadnej odpowiedzialności.
Otóż po 3 miesiącach od zakupu aparatu Canon G7X Mark II pierścień ostrości zaczął delikatnie trzeć (wydobywał się z niego taki dźwięk tarcia). Wszystko inne działało pięknie, normalnie mogłem go używać, kręcić i gucio. Pomyślałem "hm... mam jeszcze gwarancje, więc mimo tego, że to tarcie nie przeszkadza to może by z niej skorzystać, tak póki jest".
Wysłałem więc aparat do serwisu i po 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź, że aparat jest zalany i go nie naprawią. Yyyy? Ja go nigdy niczym nie zalałem. Trzymałem go tylko w mieszkaniu i niczego na niego nie wylałem. #NoFapChallenge ( ͡° ͜ʖ ͡°) Serio. Mam 100% pewności, że nie zalałem. Ale stwierdziłem, że nie chce mi się walczyć z serwisem, niech go po prostu zwrócą, bo w sumie cały czas działał.
Po zwrocie aparatowi nie otwiera się obiektyw. W ogóle. Nie da się nim nagrywać.
Szokowany sytuacją, że aparat został ZEPSUTY przez serwis napisałem do Canona. Canon po kilku dniach odpisał mi, że "stan aparatu się naturalnie pogarsza" w związku z tym, że był on zalany. ALE PRZECIEŻ O KU*** NIGDY NIE BYŁ ZALANY! I jak to się naturalnie pogarsza? Pierścień sobie tarł dwa tygodnie i nic złego się nie działo. Wszystko działało! A po powrocie z serwisu nagle nie da się go używać. Został zniszczony przez serwis....
Generalnie uważam, że Canon robi dobry sprzęt, ale jak widzicie - działanie serwisu to totalne dno i brak szacunku do klienta.
Mirki, Miraleki. Prośna do Was o Wykop Effekt. Tak, żeby ostrzec innych przed ewentualnymi smutnymi przygodami z serwisem Canona, żeby nie wiem może jednak wybrać innego producenta?
Ostatecznie zna ktoś jakiś tani dobry serwis foto w Poznaniu, który mi to zrobi? :(
Komentarze (285)
najlepsze
ZAWSZE PRZED WYSYŁKĄ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO DOBRZE GO SFOTOGRAFUJ!!!
@Barto_: Z taką jaką sobie sam ustawisz.
Ja rok temu kupiłem laptopa. W domu okazało się, że nie działa podświetlenie klawiatury. Spróbowałem format, sterowniki i nic. Poszedłem do media expert hi kupiłem go tam i akurat był gość co mi to sprzedawał. Wziął lapka, sprawdził i porównał z tym z wystawy i faktycznie nie działa podświetlenie. Mówi mi, że trzeba wysłać na gwarancję. Przypomniałem sobie
żeby takie rzeczy trzeba było odwalać, żeby potraktowali klienta jak człowieka
Kiedyś miałem taką sytuację: kupiłem telefon nokia n80, po jakimś czasie przestało się na nim cokolwiek wyświetlać. oddałem na gwarancję do sklepu, gdzie go kupiłem. Po czasie dostałem odpowiedź - uszkodzenie mechaniczny płyty głównej. Rozebrałem sobie telefon i co zobaczyłem - #!$%@?ą rysę od śrubokręta czy #!$%@?
@henk: Kilkanascie lat temu oddalem na gwarancji popsuta karte graficzna - nie byla droga ale skoro mialem gwarancje. Dostalem spowrotem nowy INNY EGZEMPLARZ tej samej karty ale do zaplacenia okolo 1/3 jej wartosci jako ze "sprzet nie byl popsuty, klient ponosi koszty ekspertyzy". Nie mialem zadnego dowodu ze to inna karta, wizualnie mi tylko nie odpowiadala,
Też miałem przeboje z naprawą mojej Nokii u nich, raz zadzwoniłem do Regenersis zapytać o mój telefon i na powitanie usłyszałem w słuchawce
Komentarz usunięty przez moderatora
@uramo: Co to da jak serwis napisze że to od zalania się stan pogorszył XDDDDD