W dniu 2.12 kupiłem zabawkę yoyo panda w sklepie smyk. Zachęcony niższą ceną niż wszędzie (179zł) postanowiłem najpierw udać się do stacjonarnego sklepu, gdzie widniała cena na zabawce - 179zł, natomiast na plakietce z ceną - 299zł. No trudno - zamawiam w sklepie online.
Najpierw termin dostawy został przesunięty na 11.12 - 17.12 - ok, czekam.
Dzisiaj otrzymuję maila z informacją, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru na magazynie:
Po czym sprawdzam na stronie smyk.com:
Tak, dobrze widzicie - cena podskoczyła o 80zł, produkt dalej dostępny do kupienia. Wnioski wyciągnijcie sami, ale ja w tym sklepie nigdy więcej już nic nie kupię.
Komentarze (119)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Tak samo jest z deweloperami, którzy w umowach rezerwacyjnych na mieszkanie mają zapis o karze umownej - powiedzmy 5% od ceny mieszkania w momencie, gdy je rezerwujesz (właśnie mam do czynienia z taką). Wpłacasz im sporą kwotę, w jakimśtam stopniu finansując ich inwestycję, po
@uramo: No właśnie. Jeżeli w regulaminie napisano, że sklep może anulować zamówienie w przypadku braku towaru, a brak towaru rzeczywiście nie występował (czego dowodem jest kontynuacja sprzedaży artykułu) to ta anulacja jest nieważna.
Niestety duzo spraw jest z
Wygląda na to, że stosują ten myk systematycznie. A na zarzuty w komentarzach nie odpowiadają. Chyba czas "trochę" ich zmieszać z błotem.
stosują ten myk
s myk
smyk
@a782d51810ec7f1ce36b7020164cedf3:
Dla odmiany inny sklep - zamawiałem prezent dla ojca, zamówienie złożone 4 grudnia, a dzień później czekało w paczkomacie.
Także, nie polecam smyka.
@kayleigh1507: a #!$%@? to klienta obchodzi, skoro Smyk ma wszędzie pod produktem Wysyłka w 24h, a po 7 dniach się okazuje, że nadal nie wysłane - ewidentne wprowadzanie w błąd / wręcz niekorzystne rozporządzenie mieniem klienta. Od wczoraj istnieją, że nie wiedzą że w takim okresie trzeba więcej ludzi do pracy? To już wolę jak