Jeżeli chcesz mieć dużo stresu i problemów zamów coś z Firmy E-udanezakupy.pl, przestrzegam a wręcz APELUJE do ludzi nie kupujcie, na telefon iPhone 6plus czekałem parę tygodni, po czym okazało się, iż dostałem list polecony dokładnie z Celnego " dotyczył dodatkowej wpłaty aby uzyskać telefon" dokonałem prawie 300 zł, i TU MOJE ZDZIWIENIE PO ODPAKOWANIU, okazuje się,że telefon nie jest NOWY jak zapewnia Firma E-udanezakupy.pl , UWAGA NAJWAŻNIEJSZE TERAZ CHCESZ KORZYSTAĆ Z NOWEGO WYMARZONEGO TELEFONU NAUCZ SIĘ CHIŃSKIEGO :(. Dodam, że Firma E-udanezakupy ma w regulaminie iż gwarancja jest dołączona do urządzenia i tu UWAGA .... Brak gwarancji ,brak faktury,brak rachunku , nic kompletnie nic. Firma E-udanezakupy.pl zapewnia na swojej numer kontaktowy zaznaczę nieaktywny . Uczulam i dołączam korespondencję z Pracownikami tzn. dla sprostowania @ które otrzymuje z tej firmy są kopiuj wklej typowe proszę się zapoznać i jeszcze raz przestrzegam przed Firma E-udanezakupy dołączam korespondencję z Firmą wykreślam tylko Imię i Nazwisko człowieka który odpisuje wiadomo ustawa RODO.
To jest @ po wpłacie i przesłaniu potwierdzenia:
-
Panie Marcinie,
przesyłka zostanie wysłana z naszego zagranicznego magazynu w ciągu 24godzin od zaksięgowania przelewu, czas dostawy to średnio 14 dni roboczych.
Mam nadzieję, że tak niska cena zrekompensuję ten czas oczekiwania. Dziękuje za zakup w naszym sklepie. W razie pytań, służę pomocą.
Pozdrawiam
W dniu 2018-10-29 o 16:34,
- I tu zaczyna się już walka i dociera do mnie iż popełniłem błąd wpłacając pieniądze:
Przelew wychodzący jednago dnia następnego jest na kocie czyli 18 a ja dostałem informacje 29 że przesyłka została wysłana. Poprostu masakra a nie sklep godny polecenia. Oby towar był zgodny z opisem bo przy takiej obsłudze to wszystkiego można się spodziewać
-Dalszy ciąg już w skrócie bo @ jest dużo oczywiście z Mojej strony :
Dzień dobry,
przesyłka jest już w Polsce, w ciągu kilku dni otrzyma Pan przesyłkę.
-
Witam dostałem z poczty coś takiego proszę mi odpowiedzieć jak ja mam to odebrać. Albo w jaki sposób odzyskać swoje pieniądze. Gdyż jestem oszukany towar nie miał być z Chin. Według tego co się dowiadywale w UOKiK mam prawo do odmowy odebrania przesyłki i odzyskania pełnej kwoty która wpłaciłem państwu na konto. Wiec proszę o pilną odpowiedz. W jaki sposób i jak długo będę musiał czekać na zwrot pełnej kwoty ? A w załączeniu przesyłam pismo jakie otrzymałem
-
shop@e-udanezakupy.pl <shop@e-udanezakupy.pl>
26 lis 2018, 11:26
do ja
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację, ale niektóre przesyłki zostają zatrzymane na dodatkowej kontroli celnej o czym informuje regulamin naszej strony.
Celem odebrania przesyłki prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z dowodem zakupu telefonu(do pobrania w załączniku) pod adres mailowy podany w liście od urzędu celnego . Po tych czynnościach zamówienie zostanie wydane w przeciągu kilku dni. Uprzedzamy, że na przesyłkę zostanie naliczona dodatkowa opłata celna, w wysokości około 23% wartości towaru płatna u listonosza.
-
25 gru 2018, 21:55 (9 dni temu)
do E-udanezakupy.pl
Dobry wieczór,Kupiłem od Państwa telefon iphone 6 plus. Chisiałem zaznaczyć w pierwszych słowach iż sprawa już jest zgłoszona do odpowiednich instytucji ponieważ owszem mają Państwo regulamin na stronie który był już z tego co wiem sprawdzany wedle prawa. Telefon po pierwsze jest uszkodzony ponieważ bateria pokazuje 2% nie chce się ładować po drugie w telefonie jest menu chińskie, fakt podstawy można ustawić w j.polskim reszta jest w znakach dziwnego pochodzenia. Pytanie jak Państwo się odniosą do tego. Z tego co widzę w regulaminie nie mają Państwo punktu menu chińskie brak możliwości zmiany!!!!!! Z tego co wiem nie jestem pierwsza osoba która ma z Państwem kłopot. Proszę o informacje zaznaczę prawną ponieważ cała korespondencja z Państwem będzie przekazana do odpowiedniej instytucji .
Pozdrawiam
Dobry wieczór,w załączniku przesyłam dla Państwa informacje dotyczącą regulaminu .Proszę się zapoznać i udzielić prawnie odpowiedzialnej informacji zwrotnej licząc się z konsekwencjami wprowadzenia w błąd konsumenta podpierając się strona internetowa która zawiera niezgodne informację.
Z Poważan
2 sty 2019, 22:16 (23 godziny temu)
do shop@e-udanezakupy.pl
Szanowni Państwo,Z góry dziękuję za informacje zwrotną, cytuję " weźmiemy odpowiedzialność za całą transakcję" jest to bardzo uprzejme z Państwa strony a nawet pozwolę sobie na prawne sformułowanie OBOWIĄZEK.
Powracając do sedna naszego kontaktu zaznaczę ,iż podejmowałem wielokrotnie próbę kontaktu telefonicznego z Państwem , z przykrością muszę powiadomić że numer kontaktowy podany na stronie jest nieosiągalny.
Panie ....................... bądź Panie .....................................bądź Szanowny pracowniku Firmy E-udanezakupy.pl
Proszę o niezwłoczne podanie numeru kontaktowego celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji jak to Państwo ujęli " WADLIWEGO TOWARU"
Również w dalszym ciągu nie uzyskałem informacji dotyczącej gwarancji jak Państwo zapewniają czytając informacje znajdujące się na stronie , powinna być dołączona do sprzętu brak również faktury ,rachunku zakupu . Odpowiadając również w dalszym ciągu na @ chcą Państwo zdjęcia obrazujące " wadliwy towar" który nie jest wadliwy on jest Chińskim badziewiem mówiąc rzetelnie dodając iż Państwo słowem nie wspomnieli takiej informacji.
Proszę również o podanie prawidłowego adresu Siedziby Państwa Firmy zaznaczam PRAWIDŁOWY . Z góry również dziękuję.
Jaka będzie Państwa odpowiedzialność za całą transakcję ponieważ z @ który otrzymałem nic nie wynika.
ie
- Szanowny Panie,
Załącznika nie da się otworzyć. Co do Pana zagadnienia to jest nam bardzo przykro z powodu wadliwego produktu, który to Pan otrzymał. Proszę o kilka zdjęć obrazujących wady przedmiotu, podamy adres do zwrotu towaru. Kiedy wróci na magazyn zwrócimy pieniądze, a za postępowanie celne zwróci Panu urząd celny zaraz po udokumentowaniu odesłania telefonu. Proszę to przekazać odpowiednim instytucją jeśli takie jest Pana życzenie, nie zmienia to faktu, iż nie oszukaliśmy Pana i weźmiemy odpowiedzialność za całą transakcję.
-
-
Dzień dobry,
Celem zwrotu towaru proszę odesłać telefon (w oryginalnym pudełku i z akcesoriami) do Chin na adres podany w załączniku (najlepiej wydrukować i nakleić na kopertę) listem poleconym priorytetowym w kopercie z folią bąbelkową. Do paczki proszę dołączyć kartkę z tym numerem:....................... Następnie, po nadaniu listu proszę przesłać nam skan potwierdzenia nadania przesyłki z numerem paczki w ciągu 7 dni na nasz adres mailowy, w przeciwnym razie mogą pojawić się poważne problemy z odzyskaniem pieniędzy u zagranicznego dostawcy, gdyż po zgłoszeniu reklamacji od klienta mamy 7 dni na dostarczenie numeru przesyłki w celu odzyskania zwrotu pieniędzy.
- Dobry wieczór, proszę mi powiedzieć jaką mam pewność, że odzyskam pieniądze za telefon jak i oplatę celną. Jak rozumiem koszt przesyłki leży po Mojej stronie. Proszę o rachunek za zakup sprzętu jakieś potwierdzenie bo rozumiem że Firma się rozlicza.
W dalszym ciągu unikają Państwo podania kontaktu i adresu siedziby Firmy.
W chwili gdy paczka dotrze do zagranicznego magazynu, zlecimy przelew na konto w przeciągu 14 dni.
Przestrzegam tak jak napisałem w pierwszym@ do Firmy nie pozostawię sprawy bez ECHA żyjemy w Polsce Państwo Prawa takie Firmy istnieją ale jesteśmy obywatelami Polski i nie możemy dać się tak traktować , opinii ta Firma ma dużo również pozytywnym nie wiem jakim sposobem ale nie są one adekwatne do tej Firmy,
PRZESTRZEGAM !!!!!!!
-
Komentarze (145)
najlepsze
@bill24: zakop
Mają chyba 2 opinie i to słabe, ale to porządny sklep. Sam tam ~10 lat temu kupowałem i nie było problemów. Gdybym się nie przeprowadził do Warszawy to pewnie nadal bym kupował.
@buggeer: to nie jest dla mnie firma-krzak, bo nazwę znam jeszcze od dawna, podobnie jak np. Escape.pl itd. Tylko takie znane nazwy też nie są gwarantem, o czym może chociażby świadczyć upadek Techplanet.pl - niegdyś dość solidnego i taniego sklepu, polecanego na forach komputerowych.
Bo brakuje tam tylko przelewów za pomocą Western Union Money Transfer, do kompletu czerwonych lampek które powinny się zapalić.
Klikasz w "dane firmy" - nie dostajesz nazwy, NIP-u, adresu.
Żadnych danych, żadnego adresu, nie ma nawet nazwy firmy.
Kliknąłem w "regulamin" na ich stronie i z tego co
@hellfirehe: To proste. Jakby nic nie wysłali- oszustwo, policja, prokuratura. Ale skoro wysłali (i nie była to cegła)- to już jest tylko sprawa reklamacji a nie sprawa karna. Policja nie zajmuje się reklamacjami ani niezadowoleniem klienta z dokonanego zakupu. Klient ostatecznie może dochodzić swego przed sądem cywilnym. Czyli jest w
Gdziekolwiek się nie kliknie na stronie to pokazują się wskazówki że coś jest nie tak z tym serwisem. Jako nowość iPhone 6s? Brak copyrightu w stopce. Brak informacji o podmiocie prowadzącym działalność.
https://e-udanezakupy.pl/pl/i/Regulamin/3
2. Średni czas realizacji zamówienia, o ile nie zastrzeżono w Karcie Produktu inaczej, wynosi od 2 do 40 dni roboczych i biegnie od chwili zawarcia umowy sprzedaży Produktu objętego zamówieniem, a w przypadku wyboru przez Klienta jednej z form płatności z góry – od chwili opłacenia zamówienia. Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.
6. Wszystkie przesyłki nadawane są z magazynu zagranicznego.
7. Na kliencie jako
@stawek: Gdyby on kupował np. na Allegro, EuroAGD czy MM to można by było tak to oceniać. Ale kupowanie w jakimś nieznanym nikomu sklepie który istnieje maksymalnie kilka miesięcy? Żeby on kupował np. nietypowe worki do odkurzacza. Ale nie, kupował iPhone którego spokojnie może kupić w bardzo wielu miejscach. No i
Może to Cię obudzi i zrozumiesz, że brak danych kontaktowych do firmy, brak NIP'u dyskwalifikuje każdy sklep.
Tutaj od razu czuć, że firma (albo osoba prywatna) zajmuje się dropshippingiem. Wszystko jest wysyłane z Chin i zakup może być obłożony opłatą celną.
Ps. Jak ty ruch...sz państwo to nie dziw się, że jesteś też ruch...
Ps2. 99% oryginalnych iphonów z Chin to