Dlaczego kontrowersyjna reklama Gillette jest bardziej niebezpieczna niż myślimy
Gillette nie schodzi z ust ludzi na całym świecie, P&G (producent Gillette) wydało kampanię reklamową w której mężczyzna jest portretowany jako osoba wykorzystujaca swoją przewagę płciową i fizyczność nad kobietami czy dziećmi. Konstruktywny Pierce Morgan vs Feministka która uważa kampanię za trafną
Shewie z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 342
Komentarze (342)
najstarsze
Nie dotyczy tego że jedno jest be a drugie ok, tylko mówi o tym jak w erze MeeTo marki
które wspierały mężczyzn przez generacje te diametralnie zmieniają retoryke.
W czasach w których rekordowa ilość meżczyzn popełnia samobójstwo przez to że nie są
w stanie spełnić oczekiwań które stawia przed nimi rodzina, otoczenie, płeć przeciwna społeczeństwo itd. decydując się
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Widziałem ją w jakichś "Zakazanych reklamach" na Polsacie czy innym Jasperze Carrocie.
Czyli teraz jesteśmy o 180 stopni po drugiej stronie tego okręgu.
przepraszam, ale w ktorym momencie w tej reklamie jest jakakolwiek proba normalizacji przemocy?
@Nacr00xx: nawet jeśli przez chwilę będzie, to wszystko znowu #!$%@? z takim hukiem, że za 100 lat zajmie "zaszczytne" miejsce pośród bolszewizmu, stalinizmu, maoizmu i tym podobnie zasłużonych braci w walce.