@GoplanaLodz: #!$%@? awans to by dostał marketingowiec z jakiejś mniejszej firmy z branży maszynek i kosmetyków dla mężczyzn za taką odpowiedź, można by się ładnie wybić i zrobić sobie ogólnoświatową reklamę bez większych kosztów marketingowych ( ͡€ ͜ʖ͡€)(⌐͡■͜ʖ͡■)
Nie podoba mi się. To nie przedstawia pozytywnych cech facetów, a raczej robi z nas gatunek specjalnej troski na drodze do wyginięcia. Jeżeli to ma być odpowiedź na na film Gilette, to nie powinien się skupiać na robieniu ofiar tym razem z mężczyzn, a pokazywać, że wcale nie jesteśmy tacy źli i robimy też dobre rzeczy.
Ta "odpowiedź" w rzeczywistości stanowi potwierdzenie tego, co zostało zawarte w reklamie Gillette. Statystyki dotyczące ofiar wypadków i samobójstw w bardzo dużej mierze wiążą się z archetypami, które wciąż są mocno zakorzenione w wychowywaniu chłopców na "prawdziwych mężczyzn" (nie mazgaj się, bądź wytrwały za wszelką cenę, nie szukaj wsparcia, ryzykuj w każdym aspekcie, bądź odważny (w szerokim tego słowa znaczeniu), bądź agresywny, konkuruj ze wszystkimi, itp.). Tak naprawdę obie te reklamy niosą
@shiromaru: Odniosłam podobne wrażenie. Trochę przykra jest ta nagonka na to co męskie, damskie, co komu wypada, a co nie. Mężczyźni nie mogą mieć głębszych uczuć, nie mogą się bać i martwić o swój byt. Najgorsze jest to, że sami propagują takie zachowania, poprzez wyśmiewanie innych, tych nie trzymających się stereotypów.
Wydaje mi się, że sama pierwsza reklama miała być pozytywnym pokazaniem panów, że przerywają tą spiralę złego zachowania i to
@MsChokesondick to było ich zadanie zrobić taką reklamę żeby beton ja zrozumiał. Tak samo jak się robi reklamę płynu do naczyń dla kobiet albo tamponow.
Mam teraz ochotę kupić kilka zegarków. Proste, prawdziwe, dobrze zmontowane i nagrane. Do tego nikogo reklama nie poniża i nie ocenia na podstawie kryteriów absolwentki kierunku o nazwie "badania płciowości", w przeciwieństwie do marketingu pewniej firmy, która sama sobie poderżnęła ostatnio gardło.
Komentarze (191)
najlepsze
I "#!$%@? awans #!$%@?" za szybką reakcję firmy :)
@GoplanaLodz: where u are wrong kiddo ( ͡º ͜ʖ͡º). Królowe wywoływały więcej wojen niż królowie źródło.
F U Gillette
Najgorsze jest to, że sami propagują takie zachowania, poprzez wyśmiewanie innych, tych nie trzymających się stereotypów.
Wydaje mi się, że sama pierwsza reklama miała być pozytywnym pokazaniem panów, że przerywają tą spiralę złego zachowania i to