A na dodatek faktura błędna - jeśli robią pozycję zmniejszenia, to czemu nie podali również ceny przy niej? W ten sposób wartość zmniejszenia nie wynika z ceny i ilości zmniejszenia :P
Nie przyjmują zwrotów przy zamówieniu na firmę. X-KOM przyjmuje. To dyskwalifikuje Morele od razu. W X-KOMie parę razy skorzystałem.
Do tego znajomy (prezes spółki budowlanej) zamówił ThinkPada na początku 2018 roku. Okazało się, że nie ma modemu 4G. Coś dzwonili, Morele ich spławił. Ok października 2018 miałem ogarnąć tematy informatyczne, to dzwonie do Lenovo dlaczego nie ma modemu. Oni na to, że w tym modelu NIE MA PRAWA być modemu. Nie ma
@Iavolenus: "Do tego znajomy (prezes spółki budowlanej) zamówił ThinkPada na początku 2018 roku." taaa prezes spółki kupuje w jakiejś Morele zamiast w firmach specjalizujących się w obsłudze biznesu, gdzie nie masz modeli konsumenckich :D, gdzie sprawdza lapka, od razu dolożą pamiec i mają autoryzacje producenta na rozbudowy.
Kompa sprawdzasz po numerze modeli producenta, opis to opis, pewnie w regulaminie maja, ze opis nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu bla bla bla.
@tomaszk-poz: Panie, ale JA jestem światkiem na to że tak było. I maja thinkpady, ale już nie z Morele. I było dokładnie tak jak ja piszę. Co do regulaminów, po kupieniu w normalnej firmie regulaminy nie były potrzebne. Po prostu działa.
Nie wiem skąd fantazje nt. NVMe 1T do komputerów dla szeregowych pracowników.
Zamiast naganiać na morele to jeden z drugim niech się lepiej zastanowi czy czasem komuś nie na rękę udupić konkrecję, w handlu it siedzę jakieś 12, 15lat i wycieki danych się zdarzały i to nie raz(tylko nikt tego nie nagłaśniał),to co zostało na rynku IT to, Proline, Morele, Xkom, reszta to albo wielkie sieci, albo sklepy córki hurtowni, jeszcze niedawno poleciał ESC, w tym roku szykuję się kilka mniejszych firm, jednym słowem
@KartonMaster: Udupic konkurencje, znowu teoria spiskowa, moze niech po prostu dobrze obsluguja klientow. X-kom od razu odpisuje na maile, towar przychodzi na drugi dzien, konsultanci w sklepie sa pomocni. Można ? Można. Po prostu klient chce bez stresu zaspokoic swoje potrzeby, a nie zapłać i #!$%@?.
Mam z morele ok 30 zamówionych produktów i wszystko zawsze ok. Ci co tu narzekają pewnie nic tam nie zamawiają a pier.... Zdarzyć sie może,wam się nie zdarzają pomyłki???
@escoban23: Zamówiłem tam raz sprzęt (nowy, nie z outletu) - przyszedł używany (na co oprócz otwartego pudełka wskazywała konfiguracja ustawiona przez poprzedniego użytkownika). Dałem im drugą szansę - kupiłem kolejny sprzęt. Przyszedł bez zasilacza (tu co prawda wg. producenta zasilacza nie miało być, ale w opisie na stronie było jak byk, że zasilacz jest). Ja podziękuję za taki sklep.
Komentarze (176)
najnowsze
To dyskwalifikuje Morele od razu. W X-KOMie parę razy skorzystałem.
Do tego znajomy (prezes spółki budowlanej) zamówił ThinkPada na początku 2018 roku. Okazało się, że nie ma modemu 4G. Coś dzwonili, Morele ich spławił. Ok października 2018 miałem ogarnąć tematy informatyczne, to dzwonie do Lenovo dlaczego nie ma modemu. Oni na to, że w tym modelu NIE MA PRAWA być modemu. Nie ma
taaa prezes spółki kupuje w jakiejś Morele zamiast w firmach specjalizujących się w obsłudze biznesu, gdzie nie masz modeli konsumenckich :D, gdzie sprawdza lapka, od razu dolożą pamiec i mają autoryzacje producenta na rozbudowy.
Kompa sprawdzasz po numerze modeli producenta, opis to opis, pewnie w regulaminie maja, ze opis nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu bla bla bla.
Nie wiem skąd fantazje nt. NVMe 1T do komputerów dla szeregowych pracowników.
Po prostu klient chce bez stresu zaspokoic swoje potrzeby, a nie zapłać i #!$%@?.
Ci co tu narzekają pewnie nic tam nie zamawiają a pier....
Zdarzyć sie może,wam się nie zdarzają pomyłki???
Może #!$%@? mają tak w regulaminie, nie wiem, może niepotrzebnie się #!$%@?, może zareklamowałem to w nieodpowiedni sposób?
Tak czy inaczej porażka #!$%@?. ᶘᵒᴥᵒᶅ
Przecież każdemu można wysłać np. za mały telewizor i powiedzieć a to #!$%@? teraz czekaj miesiąc na swój hajs xD