Witam,
Jeśli planujesz zakup telewizora Sony zastanów się dwa razy. Chciałbym przestrzec przed Gwarancją i serwisem firmy Sony.
Oto moja krótka historia.
Model KD-65XD7505, kwota 5800
Przed upływem 2 lat na matrycy zaczęły pojawiać się plamy kurzu. Załączam zdjęcie
Wiadome jest że podobne przypadki się zdarzają czy to w Samsungach ( tu jednak producent zdecydował się na wymiane) czy w LG ( muszki :) ) , jednak Sony uważa że jest to normalne że sprzedają bubel
Cytuję oficjalne stanowisko Sony" Na podstawie warunków gwarancji, dana niedogodność nie może być usunięta w ramach gwarancji wraz z pokryciem kosztów poprzez producenta, ponieważ dana niedogodność została spowodowana siłami zewnętrznymi, za które Sony nie ponosi odpowiedzialności."
Wiadome jest że skoro kurz się już zaczął dostawać do matrycy ( nie istotne w którą warstwę) to będzie się tylko pogarszać.
Ale czy to nie Sony było podejrzewane o celowe postarzanie produktów?
To co powyżej to tylko streszczenie, przerzucanie się opiniami trwało ponad miesiąc.
Podsumowując telewizor Sony nie wytrzymał nawet 2 lat żeby się z nim nie zaczęło coś dziać, zapisy gwarancyjne wykluczają używanie telewizora w domu, serwis, jaki serwis. A czytając inne fora nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Komentarze (11)
najlepsze
Przy tego typu wpisach warto dodać cokolwiek na poparcie swojej tezy, a nie tylko... Jest plama hurrr durr zły producent