PKP Intercity robi zakupy. Ponad miliard złotych za 12 pociągów
PKP Intercity wybrało ofertę Stadler Polska na dostawę fabrycznie nowych 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wraz z utrzymaniem przez okres 15 lat. Dostawa pierwszych dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych ma nastąpić w ciągu 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy.
regiony z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 36
- Odpowiedz
Komentarze (36)
najlepsze
Dlaczego PKP wybrało szwajcarską firmę, a nie wszechpolską Pesę? Tylko Warszawa nie może tak robić?
Kwii
@Dominiko_:
Zamówienie tych pociągów w Polsce przy braku chętnych do pracy spowodowałoby konieczność podnoszenia płac i w dalszej konsekwencji inflację .
Chyba byś tego nie chciał ?
@Dominiko_: bo robi te pociągi w Siedlcach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lorenzo_von_Matterhorn: problem jest z tragicznym stanem torów i w przeciwieństwie do 500+ pendolino na siebie zarabia ;)
Dobry wybór moim zdaniem. Stadler i tak produkowany jest w dużej ilości w Polsce (nawet niektóre elementy w mojej firmie :x) a jest lepszy. PESA faktycznie polski ale mam kolegę konduktora, z tego co on mówi - PESA nie szczyci się najlepszą jakością i niezawodnością. Mówi, że znacznie bardziej woli jeździć Pendolino niż PESA, klasa sama w sobie i
Ohh, wait a sec. ʕ•ᴥ•ʔ
https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/aktualnosci/pierwszy-flirt-dla-pkp-intercity-juz-gotowy.html
Komentarz usunięty przez moderatora