@airflame: i tak zawsze rozwala mnie logika którą czytam w komentarzach, że najważniejsze jest, aby mówiono o firmie, nie ważne jak. No jak widać nie do końca, 8 dużych baniek w plecy i nagle okazuje się, że następuje zwrot o 180 stopni w polityce reklamowej xD
Dyrektor generalny i prezes Gillette Gary Coombe w wywiadzie dla magazynu „Marketing Week” stwierdził, że 8 miliardów to cena, którą „warto było zapłacić„, i że nie ma „nic przeciwko odejściu niektórych klientów”.
stwierdził, że 8 miliardów to cena, którą „warto było zapłacić„, i że nie ma „nic przeciwko odejściu niektórych klientów”.
@ulan_mazowiecki: no i super. Niech kontynuują dalej swoją politykę to wśród klientów zostaną chyba tylko soy-boye którzy zarostu to na pysku jeszcze długo nie zobaczą ;)
Teraz to mnie moga w tyłek cmoknąć i to bez przyjemności. Co oczekiwali obrażając i oskarżając normalnych tylko białych mężczyzn o przemoc i molestowanie seksualne w ich żałosnej reklamie. Nigdy więcj dżilete chyba że pokażą reklamę o faszystach LGBT i ukażą prawdziwe oblicze "czarnej" społeczności.
@Legion_PL: W pełni się z Tobą zgadzam. Jedyne co udało się Gilette osiągnąć tą nieszczęsną reklamą to powinni się dostać do Sevres pod Paryżem jako wzorzec "jak #!$%@?ć własną markę" i niech stoją zaraz obok metra, kilograma itd.
@Legion_PL: wykropkowanie ani wzięcie w cudzysłów #!$%@? nie czyni go mniej #!$%@?. Jeżeli tak ci się nie podoba rynsztokowy język, to napiszę inaczej: jesteś złym człowiekiem. Oczekujesz od Gillette, że teraz w swojej reklamie sponiewiera jakąś grupę, to wtedy rozważysz zakup ich produktów. Bo, jak pisałem wcześniej, jesteś złym człowiekiem.
@deni28s: Po ostatniej akcji postanowiłem spróbować jednorazówek od wilkinsona, teraz nie pamiętam których, zamiast gillette. Wg mnie starczają na dużo dłużej i nie zapychają się tak jak tamte jednorazówki, bo łatwiej się je czyści.
Powiem szczerze, że jestem „lewakiem” , ale ta kampania Gilette to była jedna wielka hipokryzja. Niby walczymy z hejtem, walczymy z przemocą wobec kobiet, ale jednocześnie naśmiewamy się z mężczyzn, stereotypizujemy ich i pokazujemy w złym świetle, stygmatyzując ich i upraszczając rzeczywistość. Zamiast pozytywnego przekazu, przekaz negatywny. No ja dziękuję za taką różnorodność i inkluzywniść.
@maly_ludek_lego: Oglądałem tę reklamę kilka razy i nadal nie rozumiem dlaczego ludzie mają z nią problem i to w takiej skali, że firma ponosi realne straty. Starałem się podejść do niej najbardziej krytycznie jak tylko potrafię, ale samo podejmowanie problemu męskiej toksyczności nie jest czymś złym. Oczywiście można zapytać, czemu męskiej, a nie kobiecej, ale jeżeli reklama jest kierowana wyłącznie do mężczyzn - tak jak wiele poprzednich, które były bez żadnego
@Reyert_92: Standard, szybko usłyszysz wymówkę, że przecież większości żyje się jak pączkom w maśle, nie mają problemów i odpowiadają za całe zło, więc trzeba ich zgnoić, by zapanowała sprawiedliwość społeczna.
Hipokryci, najpierw poopowiadają jak to prawica tworzy syndrom oblężonej twierdzy, dyskryminuje, mówi innym jak mają żyć, a potem robią dokładnie to samo, tylko od drugiej strony.
Zmieniłem po tej niefortunnej reklamie swojego Macha na Muhle, tj. maszynkę na żyletki. Nie dość, że fajnie wykonana, powiew oldschoolu to jeszcze po paru(nastu) ogoleniach tak się do niej przekonałem, że nie zamierzam nigdy wrócić do Gilletta. Cieszę się, że dołożyłem swoją małą (albo i wcale nie tak małą patrząc na roczne zużycie wkładów) cegiełkę ( ͡°͜ʖ͡°)
@KapitannKnykiec: szacun, używam od lat, łatwiej się czyści, lepiej prowadzi i do tego zamiast pudełka jednorazówek mam zapas żyletek w pudełku na zapałki, co dodatkowo jest ekologiczniejsze (brak plastiku). Jeszcze polecam mydełko do golenia, pędzelek i miseczkę - jest ciut więcej zabawy ale przynajmniej nie trzeba rąk myć między nałożeniami piany
Komentarze (342)
najlepsze
Dodam jeszcze to:
https://www.insideedition.com/media/videos/gillette-stands-behind-controversial-plus-size-ad-52136
( ͡º ͜ʖ͡º)
@airflame: i tak zawsze rozwala mnie logika którą czytam w komentarzach, że najważniejsze jest, aby mówiono o firmie, nie ważne jak. No jak widać nie do końca, 8 dużych baniek w plecy i nagle okazuje się, że następuje zwrot o 180 stopni w polityce reklamowej xD
@ulan_mazowiecki: no i super. Niech kontynuują dalej swoją politykę to wśród klientów zostaną chyba tylko soy-boye którzy zarostu to na pysku jeszcze długo nie zobaczą ;)
u mnie ostatnia maszynka gillete i ostatni zel
ide w zyletke - mam nadzieje ze nie bedzie firmy g
Hipokryci, najpierw poopowiadają jak to prawica tworzy syndrom oblężonej twierdzy, dyskryminuje, mówi innym jak mają żyć, a potem robią dokładnie to samo, tylko od drugiej strony.
... jedyna skuteczna metoda - finansowy kij na lewacki ryj ( ͡° ͜ʖ ͡°)