Powiedzieć, że dasz cukiereka a nie dać cukierkia. Flota jest głównym odbiorcą nowych aut kupowanych nad Wisłą. Po 3 latach takie auta trafiają na rynek wtórny podnosząc tym samym standard ogólny pojazdów w Polsce. Ograniczanie tego sektora w prostej konsekwencji powoduje import taniego szrotu z Niemiec. Często po wypadkowego. Brak podaży 3 latków widuje ceny. Gdyby tylko dało się to jakość przewidzieć, zaobserwować np na całym rozwiniętym świecie.
@Raa_V: Zwłaszcza, ze elektryki chętnie wzięli by taksiarze, którzy dziś robią po parędziesiąt tysięcy rocznie po centrach miast dziesięcioletnimi dieslami.
@IvanBarazniew: co?? skąd wy bierzecie takie bzdury? I uwaga dopłacanie do czekolwiek powoduje tylko, ze to cokolwiek jest droższe o tą doplatę, wiec to wywalone pieniadze na dofinansowanie fabryki tego czegos.
Ta ustawa sprytnie wyrzuciła jedyne dobrze rozwinięte rozwiązanie - LPG.
"Ekologiczność" na tym samym poziomie co CNG, koszt konwersji samochodu od 2500 do 10000 PLN, sieć dystrybucji paliwa bardzo dobrze rozwinięta, sieć warsztatów serwisujących instalacje też dobrze rozwinięta
jedyny minus, to nie da się tu przewału na kasie za specjalnie zrobić :D
A dla hejtujących, że gaz to do kuchenek gazowych taki przykład z mojego auta: seria 193 KM, hamownia na benzynie:
1) Instalacja LPG jest bezpieczniejsza niż benzynowa, daj proszę 1 przykład wybuchu lpg z polski gdzie zawiniła instalacja LPG 2) ten tzw. zakaz wjazdu jest tylko i wyłącznie wynikiem tego, że deweloper przyjanuszował na wentylacji parkingu, a "znak zakazu wjazdu lpg" nie jest znakiem tylko piktogramem pokazującym janusza budownictwa. 3) jak masz strefę zagrożenia wybuchem to nawet aparat fotograficzny musi być odpowiedni, ale i tak
@piotras-kbw: Nie dyskutuj z takimi ludźmi, bo ich i tak nie przekonasz. On się zatrzymał w rozwoju na instalacjach z polonezów, regulowanych registrem, czyli de facto śrubką. On przez doświadczenie wyciągnięte z jakichś forów, gdzie ludzie uparcie gazowali nienadający się do tego silniczek jest przeciwnikiem gazu. Dla niego nawet bloki z siecią gazociągową są zagrożeniem, a w domu na wszelki wypadek ma indukcję. Nawet zapalniczkę pewnie ma na benzynę. Te "parę
@szaloneneutrino: To, że odliczanie kosztów VATu z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej jest możliwe wyłącznie w przypadku wykazania przychodów, na które ktoś zarobił swoim pomysłem i pracą. A żeby dostać pińcet złotych na bombelka wystarczy penis into vagina ( ͡°͜ʖ͡°)
@jas_wedrownik: Akurat przez strukturę pochodzenia energii elektrycznej w Polsce (głównie węgiel kamienny i brunatny), samochody elektrycznie nie przyczyniają się aż tak do poprawienia "ekologii". Zmniejszają jednak na pewno zanieczyszczenie w miastach
Przecież o tym limicie 125k to było wiadomo już od dawna, dlatego Opel zapowiedział, że ceny nowej elektrycznej corsy w Polsce będą się zaczynały od 124 990 zł (⌐͡■͜ʖ͡■)
@adrian43: Wiadomo, że w leasing biorą tylko prywaciarze złodzieje.
Pros: Koszt dla budżetu mniejszy, można chwalić się, że coś się z elektromobilnością zrobiło, jeszcze złodziejom na złość. Cons: #!$%@? faktycznie się zrobiło
Komentarze (213)
najlepsze
Flota jest głównym odbiorcą nowych aut kupowanych nad Wisłą. Po 3 latach takie auta trafiają na rynek wtórny podnosząc tym samym standard ogólny pojazdów w Polsce. Ograniczanie tego sektora w prostej konsekwencji powoduje import taniego szrotu z Niemiec. Często po wypadkowego. Brak podaży 3 latków widuje ceny. Gdyby tylko dało się to jakość przewidzieć, zaobserwować np na całym rozwiniętym świecie.
@matti82: baterie są praktycznie w 100% przetwarzalne (vide akumulatory kwasowe maja 100% odzysku)
a co do elektrowni węglowych to porównaj normy emisji LPG z normami elektrowni to sie zdziwisz.
"Ekologiczność" na tym samym poziomie co CNG,
koszt konwersji samochodu od 2500 do 10000 PLN,
sieć dystrybucji paliwa bardzo dobrze rozwinięta,
sieć warsztatów serwisujących instalacje też dobrze rozwinięta
jedyny minus, to nie da się tu przewału na kasie za specjalnie zrobić :D
A dla hejtujących, że gaz to do kuchenek gazowych taki przykład z mojego auta:
seria 193 KM,
hamownia na benzynie:
1) Instalacja LPG jest bezpieczniejsza niż benzynowa, daj proszę 1 przykład wybuchu lpg z polski gdzie zawiniła instalacja LPG
2) ten tzw. zakaz wjazdu jest tylko i wyłącznie wynikiem tego, że deweloper przyjanuszował na wentylacji parkingu, a "znak zakazu wjazdu lpg" nie jest znakiem tylko piktogramem pokazującym janusza budownictwa.
3) jak masz strefę zagrożenia wybuchem to nawet aparat fotograficzny musi być odpowiedni, ale i tak
Te "parę
szkoda strzępić ryja, naprawdę
Możesz kupić krajowego elektryka. Twój wybór.
Pros:
Koszt dla budżetu mniejszy, można chwalić się, że coś się z elektromobilnością zrobiło, jeszcze złodziejom na złość.
Cons:
#!$%@? faktycznie się zrobiło