@TetraHydroCanabinol: Ogólnie Taycan trochę zawiódł a do tego zapowiada się ostre skubanie kupujących. W standardzie przykładowo brakuje kamer, czujników parkowania, a ładowanie na stacjach 400V jest ograniczone do 50kW. Osiągi a szczególnie zasięg (2 biegowa skrzynia biegów która jest konieczna by auto zbliżyło się przyspieszeniem i prędkością maksymalną do Tesli oraz dwa silniki elektryczne z magnesami stałymi których nie da się "wyłączyć" - "torque sleep" są pod tym względem bardzo kosztowne)
Naśmiewał się ze słowa "turbo" w nazwie Porsche Taycan Turbo S. Kupa śmiechu, z przewagą kupy.
@TetraHydroCanabinol: przewaga to tam jest żałości. Kolejni zaklinacze rzeczywistości. Sedany "coupe", "SUVy coupe", kombiki "shooting brake", a teraz jeszcze elektryk "turbo". To rzeczywiście już nawet nie jest śmieszne.
Elon im z kibla wypłynie kapsuła ratunkowa i nie będzie im do śmiechu. Musk i wszystko dookoła niego wygląda jak jedna wielka bańka. Musi być swoją drogą solidnie osrany. Tesla nie zarabia za dobrze i jedzie tylko na tym że nie ma konkurencji a tu nagle pojawia się coraz więcej MARKOWYCH aut elektrycznych.
@Grzesion na szczęście inne firmy mają Teslę i mogą z nią porównywać swoje samochody. Bo inaczej musieli by porównywać np. takiego taycana z 911 i wyszłoby, że ten drugi ma gorsze osiągi.
@stoprocent: No debil jak #!$%@?, stworzył firmę, która teraz wysyła rakiety w kosmos za 1/10 ceny, zainwestował a potem pokierował firmą, do której nawet porsche przymierza swoje osiągi, stworzył firmę, która buduje tunele pod miastami. No #!$%@? debil.
Komentarze (16)
najlepsze
Naśmiewał się ze słowa "turbo" w nazwie Porsche Taycan Turbo S. Kupa śmiechu, z przewagą kupy.
Osiągi a szczególnie zasięg (2 biegowa skrzynia biegów która jest konieczna by auto zbliżyło się przyspieszeniem i prędkością maksymalną do Tesli oraz dwa silniki elektryczne z magnesami stałymi których nie da się "wyłączyć" - "torque sleep" są pod tym względem bardzo kosztowne)
@TetraHydroCanabinol: przewaga to tam jest żałości. Kolejni zaklinacze rzeczywistości. Sedany "coupe", "SUVy coupe", kombiki "shooting brake", a teraz jeszcze elektryk "turbo". To rzeczywiście już nawet nie jest śmieszne.
Mówisz o tej markowej konkurencji?:
https://uploads.disquscdn.com/images/5ecd94fb8106658680d45c38a14e50bc742cafc2579d7f8950a4e0fb3db66748.jpg
https://www.theguardian.com/technology/2019/sep/05/tesla-model-3-was-uk-third-best-selling-car-in-august
Może Porsche się uda zawojować świat Taycanem z ceną blisko ćwierć melona $ za max wypasioną wersję ¯\_(ツ)_/¯