Wadliwe silniki 2.0 TDI CFCA - czy producent poczuwa się do winy?
Wadliwie zaprojektowana chłodnica zaworu EGR odpowiada za tysiące zniszczonych silników 2.0 TDI. Problem dotyczy głównie Volkswagena T5. Czy producent poczuwa się do winy?
luka4 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
- Odpowiedz
Komentarze (31)
najlepsze
xD Das auto
Foldzvagien
W dzisiejszych czasach przed zakupem jakiegokolwiek samochodu trzeba bardzo dobrze się rozeznać czy przypadkiem nie ma takich kwiatków
Natomiast zdziwila mnie diagnoza ASO, czemu przyczepili sie paliwa. Wydaje mi się ze to celowe działanie koncernu. Przy tych wadliwych
Trzech nie miałem a jednego, więc masz na pewno większe doświadczenie. Ale wydaje mi się, że jak odrobisz "pracę domową" przy zakupie, to możesz na tym całkiem nieźle wyjść.
Sam swojego auta z dieslem