Zerwana umowa z operatorem Mevo. System zostanie zawieszony - Trójmiasto
Po analizie prawnej i ekonomicznej, Obszar metropolitalny zdecydował się odstąpić od umowy z NB Tricity - operatorem Mevo. To oznacza, że system nie będzie działał do momentu wyboru nowego operatora.
niemam-koncepcji z- #
- #
- 101
- Odpowiedz
Komentarze (101)
najlepsze
Ciekawe z jakiej branży byli ludzie którzy się śmiali, chyba z mlecznej.
Tak, te rowery zabierane są na auto wiezione do Ergo Areny i ładowane, następnie ponownie rozwożone na stacje postojowe...
Od początku chory pomysł, co najmniej połowa floty rowerów powinna być "zwykła".
Ciekawe, czy zwrócą pieniądze z konta Mevo i te wydane na abonament...
Kolejna sprawa, że ekologii w tym żadnej, skoro prąd w większości mamy z węgla, a baterie do rowerów rozwożą auta.
I ostatnia sprawa wspomaganie miało czynić rower bardziej dostępny starszym użytkownikom, ale sam po rozładowaniu mevo w trakcie jazdy pod górkę ledwo dawałem radę tymi 30kg pod górę.
Nie muszą być super lekkie, wystarczy aby nie przekraczały 15kg i miały całkowity zakres przełożeń w okolicy 400% ze skokiem między biegami nie więcej niż o 20%. Na takim rowerze nie ma żadnego problemu z pokonywaniem trójmiejskich górek.
Oczywiście koło musi zamontowane tak aby o nic nie ocierało, łożyska właściwie skręcone a hamulce wyregulowane, w oponach musi być ciśnienie min 4bar
Znajomi królika zarobili!
Oni tak tu wszystko robią. Było jeszcze takie cudo jak Tristar. Tablice informacyjne. Numer na tablice robili chyba ze dwa razy.