Moze faktura byla w PLN, a ona jest EURO, a nie nacjonalistka.
Problem nieplacenia jest dosc duzym problemem. I tutaj powiem cos dziwnego. W PL najczesciej nie placa Polacy. Nie ma problemu z klientami z DE, RU, CH i innych krajow.
Ostatnio mialem "klienta" co to moja praca to mu sie bardzo podoba i by zaplacil, ale zona... Ona. Nie chce placic... I przeprasza za fatyge.
@LysyCham: gdybym za każdy dzień zwłoki w płatności faktury dostawał złotówkę to po kilku latach prowadzenia firmy byłbym milionerem. Usłyszałem już tyle usprawiedliwień, że mógłbym napisać poradnik: "Jak uzasadnić nieterminową płatność".
@EdekMoczygeba: Czego nie rozumiesz? Dotyczy polityczkini, to jest tag polityka. Jakby moderatorowi dygnął podczas tego zgłoszenia, byłby tag seks. Przecież to jest proste. ( ͡°͜ʖ͡°)
Jeśli usunął wpis to znaczy, że dostał kasę. Miałem podobnie - jedna firma leciała mi 10k. Napisałem posta na znanej branżowej grupie. Post tam = koniec z terminami płatności u wielu wykonawców. Poskutkowało. Po 4 godzinach telefon od cwaniaka i groźby, że jak nie usunę to prawnik, do tego chwalenie się że samemu jest się prawnikiem :) I straszy żebym usunął to nie będę miał kłopotów a oni łaskawie może za dwa
@poroboszcz: była też taka historia na wykopie. Rekruter (koleś z zagranicy) zaproponował pokrycie kosztów podróży do klienta (lot) i niezależnie od wyniku wszystkie koszta podróży miały zostać pokryte przez agencję. Rekrutowany założył za wszystko, a potem były problemy ze zwrotem kasy. Sprawa się ciągnęła miesiącami....aż rekrutowany wrzucił posta na linkedina z opisem całego problemu. Post zdobył jakąś tam popularność, w ciągu kilkunastu minut rekruter skontaktował się z pytaniem "na jakie konto
@rorschach: Jeszcze jeśli mogę to rzucę kilkoma radami. Gdyby ktoś pisał takiego posta to ważne są jego treść i forma.
1. Nigdy nie obrażaj i nie wyzywaj. Unikaj jak ognia słów oszust, itp. Tu faktycznie można sobie zrobić problemy.
2. Należy pisać - jak mawiają prawnicy - PO PRAWDZIE czyli każda informacja jest zgodna ze stanem faktycznym. Na przykład "W dniu 10 grudnia została wystawiona faktura za usługę. Usługa została wykonana
@leon-san: Tak to ta pani, kilka lat temu na woodstocku byl RPO, ktoremu chcialem zadac pytanie. Do RPO nie moglem sie dostac bo ta pani skutecznie uniemozliwiala, byla bardzo chamska i traktowala mnie.jak najgorszego smiecia. W zyciu (oprocz policji)nawet w urzedach sie tak nie czulem... Pasuje idealnie do grona ludzi ktorzy rzadza krajem.
Komentarze (90)
najlepsze
Problem nieplacenia jest dosc duzym problemem. I tutaj powiem cos dziwnego. W PL najczesciej nie placa Polacy. Nie ma problemu z klientami z DE, RU, CH i innych krajow.
Ostatnio mialem "klienta" co to moja praca to mu sie bardzo podoba i by zaplacil, ale zona... Ona. Nie chce placic... I przeprasza za fatyge.
No coz... Moze czas na ustawowa
Tylko musiałbym go wydać z płatnością z góry. xD
Napisałem posta na znanej branżowej grupie. Post tam = koniec z terminami płatności u wielu wykonawców. Poskutkowało. Po 4 godzinach telefon od cwaniaka i groźby, że jak nie usunę to prawnik, do tego chwalenie się że samemu jest się prawnikiem :) I straszy żebym usunął to nie będę miał kłopotów a oni łaskawie może za dwa
1. Nigdy nie obrażaj i nie wyzywaj. Unikaj jak ognia słów oszust, itp. Tu faktycznie można sobie zrobić problemy.
2. Należy pisać - jak mawiają prawnicy - PO PRAWDZIE czyli każda informacja jest zgodna ze stanem faktycznym. Na przykład "W dniu 10 grudnia została wystawiona faktura za usługę. Usługa została wykonana
może jej się nie chce tak żyć i ten transparent to ona tak samokrytycznie? o sobie? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Tak jestem facetem,, byc moze to byl powod.
Ha-Tfu!
Ona tylko wprowadza sprawiedliwość społeczną, nie płaci burżuazyjnemu wyzyskiwaczowi kapitaliście.