Akcja promocyjna FAIL
Miasto Kołobrzeg zorganizowało sobie promocję w związku ze zgłoszeniem się do listy centrów pobytowych dla drużyn piłkarskich na Euro 2012. Rezultat? Rozrzucone piłki, utrudniony ruch i mandat... Krótki poradnik jak nie należy robić promocji za pieniądze miasta.
b0nifacy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 12
Komentarze (12)
najlepsze
Specjalistę od tego marketingu należy wywalić za prowizorkę i amatorszczyznę ;)
No i ta głupota kobiety z kamerą, że skoro widzi jak piłki się turlają po jezdni, zamiast zatrzymać
Pomysł całkiem fajny, realizacja do dupy, bo i kto wysypuje piłki na ulicę/przy autach? W rynku jakimś by to zrobili, tam gdzie aut nie ma, plus jakieś plakaty aby wiadomo było o co chodzi, od razu inaczej by wyglądało.
Komentarz usunięty przez moderatora