Morele oszukuje z kodami do gier.
Mirki, Przestrzegam przed zakupami w firmie #morele. #oszukujo z kodami do gier.
uxie z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 254
- Odpowiedz
Mirki, Przestrzegam przed zakupami w firmie #morele. #oszukujo z kodami do gier.
uxie zMirki,
Przestrzegam przed zakupami w firmie #morele.
#oszukujo z kodami do gier.
Zarówno do procesora jak i karty graficznej miałem otrzymać kody na gry.
Kodu w paczkach nie było, support na to na początku komunikował że kod dostanę mailowo.
Po upłynięciu terminu (19 dni) i ponownym kontakcie nagle okazuje się że pula się wyczerpała.
Szkoda tylko że na stronie produktu dalej wyświetla się iż gra jest w prezencie skoro wiedzą ze nie mają już jej "w puli".
Jawne oszustwo i naciąganie klienta na gratisy które nigdy nie zostaną przyznane.
Słyszałem o praktykach moreli iż sprzedają kody na g2a ale nie chciałem temu dać wiary...
Przestrzegam przed zakupami w tej firmie jeśli liczycie na gratisy.
A na sam koniec, wygląda na to że padły im formularze z wystawianiem ocen.... hmm ciekawe dlaczego.
status: "ERROR"
product_id: "5938595"
message: "Błąd formularza"
Produkty objęte promocją:
https://www.morele.net/proceso...
https://www.morele.net/karta-g...
Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku :)
Komentarze (254)
najlepsze
* Support twierdzi że mają te kody i dostanę je w ciagu 19 dni na maila.
* Mija 19 dni, kodów brak.
* Support twierdzi że pula się wyczerpała i im strasznie przykro.
* Produkty na stronie dalej są oznaczone labelką "Gra w prezencie"
* Formularze w 2 produktach objętych promocją są zablokowane, nie da się umieścić oceny.
status: "ERROR"
product_id: "5938595"
message: "Błąd formularza"
Słyszałem o praktyce
złożyleś zamówienie 6 lipca - na ten czas nie obowiązywała żadna promocja, z tego też powodu nie otrzymałeś kodu.
Promocja z grą Horizon Dawn skończyła się 30 czerwca, następna promocja, z grą Valhalla, wystartowała 7 lipca.
Promocje są organizowane przez firmy AMD lub NVIDIA i my jako sklep, jeśli chcemy być brani pod uwagę przy promocjach, musimy przestrzegać terminów promocji.
Support rzeczywiście na zapytania o kod nie sprawdza najpierw, czy
Faktura została wystawiona 14 lipca.
Kompa złożyliście również 14 lipca.
Gwwarancje są od 15 lipca.
Dzwoniłem telefonicznie 15 lipca z zapytaniem i dostałem informację że dostanę te kody do 19 dni skąd zatem miałem wiedzieć że kod mi nie przysługuje bo jest jakiś kruczek prawny?
Dodatkowo dzisiaj dostałem informację od Pani Kingi o wyczerpaniu się puli a nie o tym że mi coś nie przysługuje.
To jak to w końcu
Pisz do AMD, u nas (NVIDIA) w takim przypadku pewnie z jednej strony poszedłby kontakt do sklepu czy to prawda, a z drugiej dostałbyś kod bezpośrednio od nas. Raczej coś tam musiało nie zadziałać bo ta promocja AMD chyba jeszcze trwać ma długo? Może aktualnie nie mają kodów i czekają
Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. Pamiętam, że kolega jak oddawał uszkodzoną kartę, to miał chyba z tym problem.
Przed chwilą otrzymałem telefon z przeprosinami oraz maila z kodami.
Dziękuję wszystkim którzy pomogli i zainteresowali się tematem.
Kolejny raz przekonałem się że jest tu masa pomocnych ludzi tworzących wspaniałą internetową społeczność.
Dzięki jeszcze raz!
PS: Mam nadzieje ze ta cała dyskusja, pomoże komuś w przyszłości kto zostanie postawiony w podobnej sytuacji.
Mnie też kiedyś oszukali. Na komunię składałem młodemu kompa. Kupiłem u nich gaminkową klawiaturę i myszkę. Co otrzymałem? Sprzęt po zwrocie ze śladami tłustych paluchów, brakiem kilku guzików i wbitym przyciskiem myszy.
Na YT są filmy gdzie ludzie PRZED otwarciem paczki od morele włączają nagrywanie i robią filmy (np. opening nowych dysków w ogóle