Ten zjeb prowadził fanpage TVN Turbo od kilku lat i zawsze mnie #!$%@?ło jego buractwo, które aż wyłaziło przez monitor. Nieraz widziałem bardziej ekstremalne odzywki ze strony tej osoby, ale na porządku dziennym było odpisywanie w agresywny sposób do widzów którzy dawali normalne komentarze. Frustrat i tyle, bardzo dobrze że go #!$%@?.
Widzę filozofia "klient nasz pan" uderza do głowy polskim internautom tak, jak wszystkim Karen w USA. Można wulgarnie obrażać ludzi w pracy, ale kiedy padnie równoważna ripsota, nagle wszyscy zesrani z oburzenia xD Jak Wy to sobie tłumaczycie?
@60scnds: to mnie zawsze #!$%@?ło. Klient może traktowac pracownika jak szmatę, wyzywać go itp, a jeśli usłyszy ripostę (wcale nie agresywną) to już aferę kręci. Bo on oczywiście wszystko może. Nienawidze takiej hipokrytckiej polityki firm. Szanuję firmy, które umieją się postawić klientowi. Chcesz być traktowany z szacunkiem? Okazuje go samemu.proste i logiczne.
@60scnds: Tu akurat odpowiedzi są wygrzebane z tyłka i brzmią jak z jakiegoś generatora przypadkowych wypowiedzi z filtrami: "obrażanie", "pasywna agresja", "poniżanie".
Wrzucają badziewie, które się ludziom nie podoba. Widzowie stają w obronie poprzedniego prowadzącego, chcą jego powrotu i oceniają tak ja się ocenia coś w rozmowie ze znajomym. To są internety. Tu się nie robi cyrków, że mówi się "oh, jakie ładne. Masz talent", gdy ktoś pokazuje jakieś szkaradztwo, ale
Komentarze (75)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Wrzucają badziewie, które się ludziom nie podoba. Widzowie stają w obronie poprzedniego prowadzącego, chcą jego powrotu i oceniają tak ja się ocenia coś w rozmowie ze znajomym. To są internety. Tu się nie robi cyrków, że mówi się "oh, jakie ładne. Masz talent", gdy ktoś pokazuje jakieś szkaradztwo, ale