Jakby ktoś myślał, że to jakaś puszka ledwo jeżdżąca, to jest w grubym błędzie. Jest to prawdopodobnie jedno z nalepszych, o ile nie najlepsze zawieszenie wyprodukowane do samochodu tej wielkości w historii motoryzacji. Są tam dwie blokady mostu i oczywiście blokada międzyosiowa, do tego najważniejsze - półosie mają zwolnice podnoszące prześwit w stosunku do klasycznej terenówki o dobre 15 cm, razem z wykorzystaniem niezależnego zawieszenia i małą główką, prześwit robi się kosmiczny
@Papudrak: jeśli to miała by być współczesna wersja Pinzgauera to MOIM ZDANIEM cofamy się w rozwoju
prędkość max 40km/h czyli jak traktor albo koparko-ładowarka brak homologacji drogowej oczywiście dzięki ogromnym kołom może pływać i jest dobry w grząskim terenie (oraz ma świetne kąty) ale jak pisał @1realista1: to taki przerobiony bobcat ale bardziej wersja tego plastikowego wozidełka Agro 6x6 https://fs.siteor.com/arkom/articles/photo1s/8830/large/40812736130208.jpg (ten sam łańcuchowy układ przeniesienia napedu) i także nie posiada
Ludzie uwierzyli że szczytem technologii motoryzacyjnej jest EURO7 i autopilot w Tesli dlatego dziwi ich coś co da się osiągnąć bez procesorów i komputera pokładowego, paradoks nowoczesności.
Komentarze (44)
najlepsze
PS. Często piszę tu prawdę jak wygląda praca kierowcy, bo to właśnie mój zawód a i tak mnie minusują, bo większość woli swoją własną "prawdę" :)
Mosty portalowe.
@swlabr:
jeśli to miała by być współczesna wersja Pinzgauera to MOIM ZDANIEM cofamy się w rozwoju
prędkość max 40km/h czyli jak traktor albo koparko-ładowarka
brak homologacji drogowej
oczywiście dzięki ogromnym kołom może pływać i jest dobry w grząskim terenie (oraz ma świetne kąty)
ale jak pisał @1realista1: to taki przerobiony bobcat ale bardziej wersja tego plastikowego wozidełka Agro 6x6 https://fs.siteor.com/arkom/articles/photo1s/8830/large/40812736130208.jpg
(ten sam łańcuchowy układ przeniesienia napedu) i także nie posiada
@wredny_gad: Pinzgauer Extrem