Lubię jak firmy robią marketing bez kija w dupie. „ale nie wiem czy możemy użyć tej muzyki” „czy na pewno powinniśmy pokazać, że piłkarz kradnie samochód?”
@Radus petrochemia to była nazwa skrótowa głównego sponsora który przechodził rebranding na Orlen. Zmiana nazwy klubu na Orlen spotkala sie z duzym sprzeciwem, w efekcie klub zostal przejety przez miasto i wrócił do swojej wczesniejszej nazwy - Wisła. To tak w skrócie
Fantastyczny klub, wg raportów Deloitte wydający na pensje ponad 140% przychodów i zarabiający na braku kibiców na trybunach (koszty organizacji i zabezpieczenia meczu przewyższały wpływy z biletów).
Komentarze (53)
najlepsze
„ale nie wiem czy możemy użyć tej muzyki”
„czy na pewno powinniśmy pokazać, że piłkarz kradnie samochód?”
Komentarz usunięty przez moderatora
A film niezły, fakt ( ͡° ͜ʖ ͡°)