Parodia Call of Duty stworzona przez People Can Fly
Świetna parodia i doskonały chwyt marketingowy twórców Bulletstorm + komentarz TotalBiscuita
Leotard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 77
Świetna parodia i doskonały chwyt marketingowy twórców Bulletstorm + komentarz TotalBiscuita
Leotard z
Komentarze (77)
najlepsze
NIGDY NA ODWROT!
Jep, poprawiłem się.
Parodia sama w sobie jest niezła, w filmie natomiast wk!!#ia mastering dźwięku, pieprzenie kolesia jest kilka razy głośniejsze
- Scena na ma 15 metrow bo dalej graficznie nie wydola, (to nie gra gdzie renderowalo polowe wyspy tu jest plaskie niebo i widnokrag)
- 3 calowe skakanie bo zostala ustalona tylko 1 droga zeby obnizyc koszt gry.
- niewidzialne sciany w bezsensownych miejscach
- brak interakcji z obiektami takimi jak kubek, sciana, uproszczona fizyka, drewniane drzwi sa przeciw pancerne i nie przenikalne
- Celowanie i celownik dostosowany do walk
O ile wiem konsole nie mają problemu z generowaniem ogromnych przestrzeni w sandboxa takich jak AC, GTA, RDR albo w erpegach takich jak Fallout NW.
Poziom trudności się obniżył nie przez konsole tylko przez ludzi dla których te gry są robione. Spójrz jaki był poziom trudności gier w czasach PS one lub wcześniejszych generacjach. Choć i w
Hej,
1. Ogromne przestrzenie? zobacz z jakiej odleglosci rysowane sa obiekty i stwory.. jaki masz zasieg strzalu ?
No i Ta MGLA .. zeby nie trzeba bylo rysowac 200 pojazdow w zasiegu 1 km przed toba (GTA :P )
2. poziom trudnosci wiekszosc niestety mozna przejsc trzymjac fire i guzik do przodu... choc zapewne pojawiaja sie prelki
3. Pisalem na podstawie Farcry2 (o zgrozo) COD, singulirty, i wszyskich pasciach na
http://www.eeggs.com/items/53392.html
Było