To jest prosta matematyka: Jeśli hamowanie rekuperacyjne ładuje baterię z mocą 65kW, to po odliczeniu strat konwersji elektrycznej musi pobierać z energii kinetycznej przynajmniej 70kW, czyli ponad 95 koni mechanicznych.
W sumie to nie wiem czy podawana moc silników spalinowych to jest moc brutto, czy netto i jeśli netto to czy mierzona na wyjściu silnika, czy na kołach (raczej na kołach jest znacznie niższa niż podana w danych auta), ale i tak
musial miec odpalony hamulec regeneracyjny, to cos w stylu holowania auta spalinowego na hamulcu recznym, normalnie mozna odzyskac kolo 15-30% zasiegu jak sie go dobrze wykorzystuje
Komentarze (25)
najlepsze
W sumie to nie wiem czy podawana moc silników spalinowych to jest moc brutto, czy netto i jeśli netto to czy mierzona na wyjściu silnika, czy na kołach (raczej na kołach jest znacznie niższa niż podana w danych auta), ale i tak