nagryzione jabłko prowadzi generalnie złą politykę - jest ona nastawiona przeciwko użytkownikom, środowisku, serwisom i wszelakiej konkurencji dlatego użytkownicy z zasady nie powinni kupować ich produkty wspierając finansowo tego rodzaju formy prowadzenia działalności, które są głownie nastawione na zysk.
Ci klienci, którzy nabyli ich produkty są ignorantami lub nie są świadomi tego faktu i z czasem to odczują, jak tylko minie gwarancja.
nagryzione jabłko prowadzi generalnie złą politykę - jest ona nastawiona przeciwko użytkownikom, środowisku, serwisom i wszelakiej konkurencji
@Fixeron: O ile ich produkty są naprawdę dobrej jakości, zarówno hardware'owo jak i software'owo, tak z każdym rokiem Apple staje się coraz bardziej chciwie, projektując podzespoły tak by po kilku latach nie powodowały kompletnego wyłączenia się urządzenia co mogłoby być negatywnie odebrane przed odbiórców. Zamiast tego je spowalniają, dając wrażenie "mulenia" co dla większości
@Fixeron: Trochę masz rację ale tylko trochę. Podwójna wymiana top case'a zupełnie za darmo, wymiana matrycy ... też za darmo w ich serwisie. Kilka lat temu nawet wymienili mi MB w jednym z kompów mimo, że nie podlegał już gwarancji. Może i jest drogo ... ale czasami się opłaca. I żeby nie było różowo, raz spóźniłem się na program wymiany baterii i się wypięli bo uznali, że wymienili już wszystkie wadliwe
Z punktu widzenia Apple, czy dowolnego innego "dużego" producenta sprzętu elektronicznego, to co robią ma całkowity sens - totalne uzależnienie użytkownika od marki. Kupujesz sprzęt, jeśli się psuje to naprawiasz u nich - bo naprawa w niecertyfikowanym punkcie jest albo niemożliwa i niegwarantująca sukcesu, albo droga. Głównie, to pierwsze - bo "drogą" naprawę da się jeszcze przełknąć, "niemożliwej" absolutnie nie, z oczywistych względów.
Chcą zmienić percepcję tego, czym jest "zakup sprzętu" -
To nie jest tak ze tylko apple jest takie cwane, zobaczcie np Daniela co naprawia laptopy itp (na yt). Juz niektore rzeczy sa parowane w lapie albo czipy nie do dostania...
Jezu jak ja tej baby nie lubię, na YouTube są setki kompetentnych ludzi w temacie technologii i jest #!$%@? Wall Street Journal które obok swoich innych materiałów na tej platformie ma segment gdzie dziennikarz idiota komentuje technologie. Babka dostała Samsunga fold do testów i #!$%@?ła coś takiego:
@Deykun: No i głupawe hamerykańskie założenie: "Laptop ci się zepsuł? Goń do apple store, bo przecież laptop = macbook i nie ma na świecie nic innego".
Apple może sobie na to pozwolić. Ma bandę je*nych wyznawców za użytkowników, którzy wielbią mareczkę i łykają wszystko jak pelikany. Do tego jeszcze potrafią bronić każdego ich pomysłu.
@Bardak: To ja nie chcę być wyznawcą Apple. Kupię inny telefon tylko chcę coś małego i porządnego, taki bezpośredni konkurent iPhone 13 mini. Polecisz coś?
Wasze ukochane apple, rypie was w dupsko, bez gumy i lubrykantu, nawet śliny nie używa. Płacicie drogo za sprzęt, i płacicie jeszcze drożnej za naprawę.
Dojechanie Apple jest dość istotne, firma jest na świeczniku a jej politykę stosują inni gracze/producenci, jak uda się zmusić giganta to zmian to cała branża zacznie się zmieniać na korzyść konsumenta
Komentarze (127)
najlepsze
Ci klienci, którzy nabyli ich produkty są ignorantami lub nie są świadomi tego faktu i z czasem to odczują, jak tylko minie gwarancja.
@Fixeron: O ile ich produkty są naprawdę dobrej jakości, zarówno hardware'owo jak i software'owo, tak z każdym rokiem Apple staje się coraz bardziej chciwie, projektując podzespoły tak by po kilku latach nie powodowały kompletnego wyłączenia się urządzenia co mogłoby być negatywnie odebrane przed odbiórców. Zamiast tego je spowalniają, dając wrażenie "mulenia" co dla większości
Chcą zmienić percepcję tego, czym jest "zakup sprzętu" -
Komentarz usunięty przez moderatora
I jak to źli blokują wymianę części w iPhone 13.
I zajebiście kupując używany będę pewny że nie jest naprawiany.
Tak samo jak i kradzoony.
No ale czego oczekiwać.od wykopka.
Płacicie drogo za sprzęt, i płacicie jeszcze drożnej za naprawę.