Kampania z żarówką 'łamie standardy rzetelnego przekazu reklamowego'
Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie w kampanii poświęconej strukturze kosztów produkcji energii w Polsce złamało standardy rzetelnego przekazu reklamowego - orzekła Komisja Etyki Reklamy w odpowiedzi na skargę złożoną przez WWF Polska.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- 71
Komentarze (71)
najlepsze
@El_Polaco: Jest dyżurny pisuar na posterunku! A co tam u waszego najlepszego przyjaciela Orbana słychać? Zmienił już putinowską orientację? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Już chyba nigdy nie był przekaz reklamowy. To czysta propaganda.
Nakłady na tę formę propagandy i ilości jakie nas zalewają są bezprecedensowe. Ale żeby chociaż zamiast jednej zrobić faktycznie jakąś użyteczną kampanię (ot choćby o wprowadzeniu na
Interesu społecznego w takiej kampanii nie ma żadnego, bo jaki jest w tych plakatach o 700 mld od Unii, których chyba dalej nie ma?
Do przekazania tej informacji wystarczy zresztą jakikolwiek dziennik, nie trzeba marnować pieniędzy.
No ale tu chodzi o swoich, żeby zarobili i kapitał polityczny, propagandę.
Oni przewalą miliony na taki chłam i nic, ty zalegaj 5 zł,
Co nie zmienia faktu, że podwyżka ta ładuje do budżetu państwa a nie do unii.
@ItsGrN: Matka Boska Elektryczna?