Tesla może oszukiwać w testach zderzeniowych. Wykryto specjalne tryby do NCAP...
Wykryto, że Tesla dostarcza pojazdy na testy zderzeniowe z jednorazową kompilacją oprogramowania, przygotowaną specjalnie pod konkretne testy. Podważa to wiarygodność ostatnich rekordowych wyników w Euro NCAP. W podobny sposób producenci działali podczas Dieselgate. Tesla milczy...
jestemjakijestem1212 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 94
Komentarze (94)
najlepsze
@paniczhrabi: Przecież producenci im płacą gruby hajs, żeby zrobili test. Te testy NIE SĄ wymagane, tylko homologacja jest wymagana.
Jak zwykle nic nie potwierdzone,tylko przypuszczenia a wykop wydał wyrok
Moim zdaniem każdy producent oszukuje mniej lub bardziej na certyfikacjach. Albo inaczej - robi tak, żeby mieć pewność, że certyfikacja się uda :P
Drugi ciekawy przypadek jaki znam
However, there are criticisms that NCAP is influencing car makers to fit increasing levels of expensive equipment that is in large part not that useful to the average driver. David Zipper, a visiting fellow at the Harvard Kennedy School's Taubman Center for State and Local Government, wrote recently that: "Counterintuitively, some speculate that safer cars make streets more hazardous for pedestrians and cyclists, because
Na pierwszy rzut oka niby nic a jednak te akcje zmieniają lekko trajektorię środka ciezkosci czy też kąt pod jakim następuje uderzenie. Tak jak i ewentualnie po uderzeniu takie doregulowanie zawieszenia może spowodować szybsze zatrzymanie lub zmienić lekko kierunek, w jakim auto podąży.
Ot takie