BrewDog ogłosił się antysponsorem mistrzostw świata w Katarze
Marka BrewDog krytykuje Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze. Rozpoczęła kampanię billboardową, ogłaszając się antysponsorem wydarzenia.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- 80
- Odpowiedz
Komentarze (80)
najlepsze
Dla tych co mieli w szkole język urdu - bojkotują, ale jednocześnie rozstawiają punkty do oglądania po całym kraju :P
Czego myślisz że twoje postępowanie w świecie jest najwłaściwsze?
@meldred: jest i pierwszy gracz fifa albo dzban kupujące MODNE koszuleczki z robercikiem albo innym piłkarzem xD
*Chciałem napisać odważny ale chyba niczym za bardzo nie ryzykują. Musieli mieć jedynie otwarte umysły by zaaprobować taki rodzaj promocji.
A to grafika z piwami Beavertown. Też mają naprawdę dobre piwo. Do tego ciekawe projekty opakowań.
Czyli chcą sfinansować organizacje walczące z łamaniem praw człowieka, zarabiając na łamaniu praw człowieka?
Poza tym słowo klucz "zyski", zaraz się okaże, że akurat ze sprzedaży tego piwa to akurat zysku nie było :) Ale reklama