Znana firma próbowała wybić się na LGBTQ+. "Popełniliśmy błąd"
Z okazji tzw. Miesiąca Dumy marka Yes, która produkuje biżuterię postanowiła stworzyć kampanię wspierającą osoby LGBTQ+. Odbiła się ona szerokich echem w mediach, a sama promocja okazała się dużym niewypałem. Firma po licznych negatywnych komentarzach postanowiła przeprosić i zrezygnować z akcji.
salon24_pl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 63
Komentarze (63)
najlepsze
Żryjcie tęczę i zniknijcie z rynku.
Get woke got broke.
@inflacja_biedaku: Target tej marki to młode kobiety, niemal jednolicie popierające związki partnerskie. Mężczyźni to tutaj akurat co najwyżej sponsorami (i to niekoniecznie).
Zrobili kampanię, której warunków nie dało się spełnić i stąd cały ten hejt na nich i to właśnie od tęczowych. W opisie brakuje tego detalu, specjalnie wprowadzając w błąd.