Dwa lata naprawiali mi telefon, mam 4ty router z kolei, bo nie mają historii napraw i za każdym razem jest pierdzielenie, że to nic nie zmieni, a i tak robią to samo.
Na szczęście teraz przysłali jakiś inny, lepszy i do tego działa, mam nadzieje, że w przeciwieństwie do poprzednich razów dłużej niż 2 tygodnie...
Całe załatwianie spraw przez telefon, nie ważne z jaką firmą, to niekończąca się męka. Ma się kontakt z ludźmi półautomatami, którzy przy najmniejszym odejściu od przygotowanego scenariusza rozmowy jedyne co mogą to wciskać jakąś najeżoną nowomową marketingową papkę.
Też mam z nimi problem. Od stycznia zamiast 6Mbps mam 2Mbps, z powodu "prac modernizacyjnych sieci", a wystawiają faktury na 6Mbps, mimo że nawet router synchronizuje się na 2Mbps (co świadczy o tym, że mają mnie w systemie ustawionego jako 2megabitowca).
Komentarze (7)
najlepsze
Dwa lata naprawiali mi telefon, mam 4ty router z kolei, bo nie mają historii napraw i za każdym razem jest pierdzielenie, że to nic nie zmieni, a i tak robią to samo.
Na szczęście teraz przysłali jakiś inny, lepszy i do tego działa, mam nadzieje, że w przeciwieństwie do poprzednich razów dłużej niż 2 tygodnie...
BTW jest jakieś wieksze forum o polskich ISP?
Z perypetiami klientów i olewatorstwem
Obawiam się że żadnego takiego forum nie ma, może są jakieś działy na innych forach.
Są za to jakieś tam porównywarki ofert: http://www.wybieramy.net/ oraz http://www.dostawcy-internetu.pl/
Nie wiem na ile są rzetelne bo chwilę temu znalazłem je w googłe.