Adidas wezwał polską markę "na dywanik". Chodzi o trzy paski
Niemiecki koncern adidas wezwał polską spółkę Kubota do rozmów dotyczących znaków towarowych. Dlaczego? Adidas uważa, że używane logo Kubota jest zbyt podobne do używanych przez Niemców trzech pasków podaje serwis wnp.pl
minvt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 9
Komentarze (9)
najlepsze
Tak na marginesie, jak można pozwać nazwę?
Można pozwać firmę albo osobę, ale nie nazwę, nazwa (marka) nie ma osobowości prawnej. Nie można pozwać
@zalp: Właścicielka starej marki Dorota Michalska, ma udziały w obecnej spółce, więc to jest jak najbardziej reaktywacja nie sama sprzedaż nazwy - https://innpoland.pl/176346,kultowa-marka-kubota-sprzedaje-juz-nie-tylko-klapki-ale-tez-odziez
Duża firma ma dużo pieniędzy i dużo prawników, dlatego zawsze to ona stroi na pozycji agresora. Czym innym jest próba wybicia się na danej marce przez maluczkich, a czym innym gnębienie każdego kogo wielki koncern uzna sobie ot tak za konkurencję.
https://sukces.rp.pl/moda/art37775011-adidas-przegral-w-sadzie-batalie-o-trzy-paski-ze-znanym-projektantem-z-usa