W tym filmie widać wiele manipulacji 1. Obrazek na poczatku porównuje Autopilot Tesli a nie FSD, na filmie widzimy FSD 2. Droga na któej panowie testują pojazdy to nie jest typ drogi na której asystent mercedesa czy autopilot Telsi może być stosowany.
Te systemy sa tylko do takich dróg jak załaczona. Czyli rozdzielone kierunki ruchu i umiarkowana krzywizna, brak ostrych zaketów skrzyzowań itp
Irytuje mnie takie nagrywanie teog typu filmów bez fundamentalnego
@kwanty: Obecnie wygrywa Waymo (Level 4). Ogólnie to wszystie systemy poziomu 3 i 4 działają w ograniczonej strefie. (Bo własnie to level 4 określa, auto jedzie zupełnie samo w określonych warunkach w okreslonym miejscu, trzeba spełnic wszystkie warunki) Level 4 ma w tych warunkach zawsze jeżdzić a level 3 nie musi 100% ale musi poinformować ze nie będzie jechało i trzeba przejać prowadzenie. Tesal jest 2.5 bo nie określa że sobie
Komentarze (9)
najlepsze
1. Obrazek na poczatku porównuje Autopilot Tesli a nie FSD, na filmie widzimy FSD
2. Droga na któej panowie testują pojazdy to nie jest typ drogi na której asystent mercedesa czy autopilot Telsi może być stosowany.
Te systemy sa tylko do takich dróg jak załaczona. Czyli rozdzielone kierunki ruchu i umiarkowana krzywizna, brak ostrych zaketów skrzyzowań itp
Irytuje mnie takie nagrywanie teog typu filmów bez fundamentalnego
Level 0 (No Driving Automation)
Level 1 (Driver Assistance)
Level 2 (Partial Driving Automation)
Level 3 (Conditional Driving Automation)
Level 4 (High Driving Automation)
Level 5 (Full Driving Automation)
Obecnie wygrywa Waymo (Level 4). Ogólnie to wszystie systemy poziomu 3 i 4 działają w ograniczonej strefie. (Bo własnie to level 4 określa, auto jedzie zupełnie samo w określonych warunkach w okreslonym miejscu, trzeba spełnic wszystkie warunki) Level 4 ma w tych warunkach zawsze jeżdzić a level 3 nie musi 100% ale musi poinformować ze nie będzie jechało i trzeba przejać prowadzenie. Tesal jest 2.5 bo nie określa że sobie