Blogerzy przeciwko nieetycznym marketingowcom
Czytasz blogi? Chcesz wierzyć w to co na nich widzisz? Jesteś przeciwko nieetycznemu marketingowi szeptanemu? W takim razie ta strona jest dla Ciebie. Grupa aktywnych blogerów przygotowała Kodeks Współpracy z Blogerami - dla firm, które chcą oszukiwać, dla blogerów by nie oszukiwali i dla Czytelników, żeby mogli wierzyć w wiarygodność blogów.
eirena z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 31
Komentarze (31)
najlepsze
Dlatego, że po pierwsze denerwuje mnie, kiedy ktoś udając "zwykłego Czytelnika" przesyła mi reklamy swojej firmy albo spamuje mi bloga pochwalnymi komentarzami nt. Plusowego 36i6, który zaśmieca miasta - komentarze z jednego
Komentarz usunięty przez moderatora
i to w jakim celu? aby oznaczyć, że blog nie jest sponsorowany i nie wciskami ludziom kitu?
niee... kodeks mówi o tym, że wciskamy... ale etycznie
sami autorzy kodeksu zarabiaja na reklamach w blogach więc ta akcja to jest dla nich zysk
tak jak znalezli sie ludzie co na swoich blogach pisali o akcji dla chlopczyka skrzywdzonego przez tesco, zainteresownie sie
Na jednym z blogów, jakie czytuję autor pytał się nawet, czy nie mają mu za złe, że blog ma sponsora (jedna, niewielka, statyczna, spokojna reklama). Oto wzór.
edycja: wykop język-trudna język, to miało iść jako komentarz do Dominika Kozy.
Opinia opinią, nie muszę się z nią zgadzać, ale rozumiem Twoje podejście. Mnie zależy na profesjonalizacji relacji, nie mogę jednak powiedzieć, że jest to podawanie głowy na tacy, to stanowczo wyznaczanie ścieżek i wskazywanie kierunków.
W każdym razie - dzięki za opinię, o takich akcjach trzeba dyskutować i przyjmować krytykę, wyciągać wnioski.
Jak już raz się sparzyłem to bym już nie chciał mieć z nimi do czynienia...
Osobiście śmieszy mnie klarująca się 'blogosfera wzajemnej adoracji'. Najlepsze blogi jakie znam są spoza głównego nurtu tzw. blogosfery.
Zdecydowanie jest to tekst miesiąca.
Komentarz usunięty przez moderatora