39 doskonałych plakatów reklamowych - tak fotoszopped :D
Brałn, makdonalds, folkswagen, naszionaldżeografik i wiele innych. Niektóre z pomysłów (kampania przciw AIDS) na plakat wykraczają poza pojęcie kreatywne.
b.....s z- #
- #
- #
- #
- #
- 26
Brałn, makdonalds, folkswagen, naszionaldżeografik i wiele innych. Niektóre z pomysłów (kampania przciw AIDS) na plakat wykraczają poza pojęcie kreatywne.
b.....s z
Komentarze (26)
najlepsze
JA NIE WIDZĘ NIC ŚMIESZNEGO W TYM, ZE KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE
A tu najlepszy plakat to ten z kampanii przeciw AIDS.
1. Pojawia się głód.
2. Wołam mamę.
3. Dostaję chocapic.
A mleko szkodzi ludziom. A nestle jest bezduszną korporacją i należy z nią walczyć.
Odnośnie przepisów na te plakaty to podałem swój, który w niczym nie jest gorszy od twojego. To tylko inne spojrzenie, bardziej holistyczne.
Dobra podam alternatywny dla twojego przepis na plakat leksusa:
1- Bierzemy aparat z rybim okiem i cykamy fotkę z podwyższenia celując w
na serio myślicie, że graficy ogromnych kampanii reklamowych używają tego Waszego "photoshopka" ?? śmieszne trochę jak dla mnie
Fotoszopa ma ugruntowana pozycję na rynku. A GIMP? Spróbuj otworzyć plik psd w gimpie. Wszystko fajnie, warstwy są, ale gdzie maski, ścieżki, warstwy dopasowania?
Kiedy masz duży
(to wynika z Twojej wypowiedzi)
IMO jeśli ktoś będzie potrafił więcej zdziałać we wspomnianym Corelu niż inny cwaniak w PS to ciekawe kto kogo tutaj wyśmieje
wszystko zależy od umiejętności i na ile pozwala nam program
1. Robimy zdjęcia z punktu na wysokości około 2m. przy różnych czasach ekspozycji. Składamy pełną (360 stopni na 180) panoramę HDR np. panorama tools. Otrzymujemy rzut powierzchnni kuli na powierzchni bocznej walca w postaci zdjęcia o stosunku boków 1:2.
2. Otwieramy to zdjęcie w ps i zmieniamy proporcje boków na
1. Powstaje produkt
2. Marketingowcy wymyślają potrzebę, którą wmówi się ludziom aby tenże kupić (niejednokrotnie też muszą długo się nagłowić nad zastosowaniem)
3. Prezes mówi asystentowi, aby rozejrzał się za agencją reklamową
4. Szef agencji dostaje telefon i inkasuje zaliczkę
5. Prezes z nadesłanych draftów wybiera ten podobający mu się i dzwoni do agencji
6. Graficy w agencji odpalają fotoszopy (in dezajny, ilustratory) na swoich makówkach