•  

    Podrzućcie tego mema co wfista patrzy na burgera jak na nowe licealistki xD wczoraj był w gorących #kiciochpyta

  •  

    Czy Netflix mnie właśnie zrobił w bambuko na 50zł ? :/ Sam nie wiem czy dobrze odpisywałem, ale mam nerwa lekkiego. Czy ja mam nawalone we łbie czy oni po prostu mnie naciągnęli na rejestracje i podanie karty?

    Ty
    Dlaczego ściągneło mi 52zł od razu z konta skoro wszędzie na stronie jest napisane "wypróbuj miesiąc za darmo"?
    Magdalena Netflix
    Witam serdecznie, Obecnie nie oferujemy bezpłatnych wersji próbnych w Polsce.
    Magdalena Netflix
    Wygląda na to, że to co widzisz na pierwszej stronie Netflix to test. Nieustannie testujemy nowe rzeczy w Netflix i testy te >zazwyczaj różnią się długością i regionem. W tym przypadku testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, >aby lepiej zrozumieć, jak konsumenci cenią Netflix. Nie wszyscy zobaczą ten test i możemy nigdy nie zaoferować >konkretnych funkcji zawartych w tym teście. Najważniejsze jest to, co widzisz po dodaniu metody płatności, czyli już >konkretne zakładanie konta - to tam jest napisane, czy zakładasz konto na próbę czy jest to miesiąc płatny.
    Ty
    Jestem
    Magdalena Netflix
    Czy masz jeszcze jakieś pytania?
    Ty
    To jest nie fair, że zostałem zachęcony do założenia konta obietnicą darmowego miesiąca a mimo to muszę za niego >zapłacić
    Magdalena Netflix
    Potwierdzając konto, widzę, że była informacja, że zaczynasz płatne członkostwo.
    Ty
    To jest wprowadzanie w błąd klienta, bo nazwa "płatne członkowstwo" równie dobrze może odnosić się do członkostwa >rozpoczętego darmowym miesiącem
    Ty
    przecież po upływie miesiąca darmowego automatycznie zaczynałbym płacić za konto
    Magdalena Netflix
    Jest wtedy informacja kiedy zostanie pobrana opłata - przy kliknięciu na rozpocznij płatne członkostwo, jest informacja, że >opłata zostanie pobrana od razu.
    Magdalena Netflix
    Rozumiem jednak Twoją frustrację, mogę zamknąć to konto, jeśli sobie tego życzysz.
    Ty
    Nie chcę zamykać konta, chciałbym poprostu dostać co przekonało mnie do usługi
    Ty
    czyli darmowy miesiąc
    Magdalena Netflix
    Niestety nie mogę zaoferować Ci darmowego miesiąca, jeśli system Ci go nie zaoferował po wprowadzeniu metody >płatności.
    Ty
    Czy oprócz usunięcia konta jest coś innego co może jeszcze Pani zrobić w tej sytuacji?
    Magdalena Netflix
    Mogę jedynie zamknąć to konto.
    Ty
    Czy jest jeszcze jakieś miejsce/kanał łączności przez który mogę się kontaktować z netflixem w tej sprawie?
    Magdalena Netflix
    Dostępna jest tylko infolinia i czat do działu obsługi klienta.
    Ty
    Rozumiem, że to nie Pani wina, ale to bardzo nieprofesjonalne podejście ze strony Netflixa- zaciągnąć do platformy >użytkownika, który zakładając konto zmarnuje swój czas i licząc że jednak skoro już ten czas zmarnował to i tak nie zgodzi >się na 'wynagrodzenie' w postaci usunięcia konta
    Magdalena Netflix
    To nie jest wynagrodzenie, jeśli czujesz się oszukany, to mogę zamknąć konto z dniem dzisiejszym i odesłać opłatę.
    Ty
    Czy będę mógł założyć konto na ten sam adres email oraz na tę samą kartę?
    Ty
    Pilnując jednocześnie żeby przysługiwał mi 'darmowy miesiąc'?
    Ty
    Kiedy można się spodziewać zwrotu należności?
    Ty
    *ewentualnego zwrotu
    Magdalena Netflix
    Obecnie nie oferujemy darmowego miesiąca w Polsce, mamy obecnie test, ponieważ firma sprawdza, czy miesiąc >bezpłatny powróci do naszego kraju.
    Magdalena Netflix
    należałoby dodać inny adres mailowy, ponieważ nie może być dwóch kont z tym samym adresem mailowym, a zamknięcie >konta nie oznacza całkowitego usunięcia danych (te przechowujemy przez 10 miesiący po zamknięciu)
    Magdalena Netflix
    Zwrot idzie do 30 dni roboczych, ponieważ jest to transakcja międzynarodowa (w Polsce jednak jest to do kilku dni).
    Ty
    Takie zagrania nadają się do rzecznika praw konsumenta
    Magdalena Netflix
    Rozumiem, że czujesz się sfrustrowany. Jedyny sposób w jaki mogę Ci pomóc, to zamknąć konto i zwrócić opłatę, niestety >nie jestem w stanie udzielić Ci porady prawnej.
    Ty
    Dobrze, proszę nie usuwać tego konta. Ja postaram się zgłosić to do rzecznika, oraz opisać ten przypadek na portalach >informacyjnych żeby ostrzec innych konsumentów.
    Magdalena Netflix
    Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
    Ty
    Nie, dziękuję
    Magdalena Netflix
    W takim razie życzę miłego dnia. Pozdrawiam serdecznie.


    #netflix #netflixpl #seriale #januszebiznesu #afera
    pokaż całość

    •  

      @Jusekk masz rację, testują właśnie różne okresy testowe, miesiąc, 14 dni i bodajże 7 dni. Wyświetla się to losowo, jednemu non stop będzie wyświetlać bez żadnego czasu testowego, jednemu pokaże się jeden z okresów który podałem wyżej. To że po kliknięciu w okres testowy wyskakuje że musisz jednak zapłacić bez żadnego czasu testowego to zwykle skurwysynstwo

    • więcej komentarzy (15)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika sportowy_swir

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.